30 września 2004 roku belgijska organizacja ECPAT (End Prostitution of Children, Child Pornography and Trafficking in Children for Sexual Purposes) wraz z policją zainaugurowała drugą edycję kampanii przeciwko wykorzystywaniu seksualnemu dzieci, w ramach programu Stop dziecięcej prostytucji. Akcja ta miała na celu przekonanie wszystkich, którzy w jakikolwiek sposób zetknęli się z dziecięcą prostytucją, by zawsze powiadamiali policję o takich faktach, także będąc za granicą, gdyż właśnie przebywając poza swoim krajem łatwo lekceważy się tak groźne zjawiska, traktując je jako obce problemy.
Prezentujemy 2 linie kreacyjne z 2003 i 2004 roku. Tę późniejszą przygotowała agencja Grey, która przekonała cenione modelki i znanego fotografa, Bernarda Bertranda, do charytatywnej współpracy. Reklamy pojawiły się w prasie i na billboardach w Brukseli.
opr. zoja
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
21.09.2023
Gdzie jest sęp?
-
20.09.2023
Zanim to się stanie
-
19.09.2023
Dach nad głową
-
19.09.2023
Paszport do przyszłości
-
18.09.2023
Źrenice
-
14.09.2023
Najlepsze czasy dla potworów