30 września 2004 roku belgijska organizacja ECPAT (End Prostitution of Children, Child Pornography and Trafficking in Children for Sexual Purposes) wraz z policją zainaugurowała drugą edycję kampanii przeciwko wykorzystywaniu seksualnemu dzieci, w ramach programu Stop dziecięcej prostytucji. Akcja ta miała na celu przekonanie wszystkich, którzy w jakikolwiek sposób zetknęli się z dziecięcą prostytucją, by zawsze powiadamiali policję o takich faktach, także będąc za granicą, gdyż właśnie przebywając poza swoim krajem łatwo lekceważy się tak groźne zjawiska, traktując je jako obce problemy.
Prezentujemy 2 linie kreacyjne z 2003 i 2004 roku. Tę późniejszą przygotowała agencja Grey, która przekonała cenione modelki i znanego fotografa, Bernarda Bertranda, do charytatywnej współpracy. Reklamy pojawiły się w prasie i na billboardach w Brukseli.
opr. zoja
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
22.04.2024
Z dupy problem
-
19.04.2024
Kto dogoni psa? Nikt
-
19.04.2024
Nic się nie stałooooo!
-
17.04.2024
Najlepszy przyjaciel sadysty
-
04.04.2024
Gotujemy się na dobre
-
03.04.2024
Wykonane przez nas