30 września 2004 roku belgijska organizacja ECPAT (End Prostitution of Children, Child Pornography and Trafficking in Children for Sexual Purposes) wraz z policją zainaugurowała drugą edycję kampanii przeciwko wykorzystywaniu seksualnemu dzieci, w ramach programu Stop dziecięcej prostytucji. Akcja ta miała na celu przekonanie wszystkich, którzy w jakikolwiek sposób zetknęli się z dziecięcą prostytucją, by zawsze powiadamiali policję o takich faktach, także będąc za granicą, gdyż właśnie przebywając poza swoim krajem łatwo lekceważy się tak groźne zjawiska, traktując je jako obce problemy.
Prezentujemy 2 linie kreacyjne z 2003 i 2004 roku. Tę późniejszą przygotowała agencja Grey, która przekonała cenione modelki i znanego fotografa, Bernarda Bertranda, do charytatywnej współpracy. Reklamy pojawiły się w prasie i na billboardach w Brukseli.
opr. zoja
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie
-
05.11.2024
Faceci nie chcą kwiatów
-
04.11.2024
Nie chcesz trafić do tego dołka
-
31.10.2024
Poszły z dymem
-
30.10.2024
Reklama dla pszczół
-
29.10.2024
Co ma większą wartość?