Ten spot jest wyjątkowo krótki i nie pada w nim ani jedno słowo.
Kilka sekund nieuwagi, spojrzenie na ekran smartfonu. Tyle wystarczy, by życie zmieniło się w koszmar. Trwa 15 sekund, a już w 5 sekundzie jego bohater – kierowca, który podczas jazdy używał telefonu – nieodwracalnie staje się kaleką. Długość i gwałtowność spotu są jego siłą wyrazu, a samo hasło brzmi po prostu "It happens fast. Put Down The Phone" ("To się dzieje szybko. Odłóż telefon"). W ten zwięzły sposób kampania ma przypomnieć wszystkim kierowcom, że w czasie jazdy powinni się skupiać tylko na drodze.
Milena Molęda
Nazwa kampanii:
Put Down The Phone
Czas:
2016.6.15
Tematy:
Bezpieczeństwo ruchu drogowego
Kraje:
Kanada
Nadawca:
Ministry of Transportation
Media:
Telewizja, spoty w kinach
Wykonawca:
john st.
Adresaci:
Kierowcy, pasażerowie
Hasło kampani:
It happens fast. Put Down The Phone (To się dzieje szybko. Odłóż telefon)
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
30.09.2024
Po prostu się rusz!
-
26.09.2024
Jak oswoić prądożerców?
-
25.09.2024
Pomarańcza
-
24.09.2024
Świat oczami niepiśmiennych
-
23.09.2024
Same nie znikną
-
19.09.2024
Książka jest znacznie lepsza