Ten spot jest wyjątkowo krótki i nie pada w nim ani jedno słowo.
Kilka sekund nieuwagi, spojrzenie na ekran smartfonu. Tyle wystarczy, by życie zmieniło się w koszmar. Trwa 15 sekund, a już w 5 sekundzie jego bohater – kierowca, który podczas jazdy używał telefonu – nieodwracalnie staje się kaleką. Długość i gwałtowność spotu są jego siłą wyrazu, a samo hasło brzmi po prostu "It happens fast. Put Down The Phone" ("To się dzieje szybko. Odłóż telefon"). W ten zwięzły sposób kampania ma przypomnieć wszystkim kierowcom, że w czasie jazdy powinni się skupiać tylko na drodze.
Milena Molęda
Nazwa kampanii:
Put Down The Phone
Czas:
2016.6.15
Nadawca:
Ministry of Transportation
Media:
Telewizja, spoty w kinach
Wykonawca:
john st.
Adresaci:
Kierowcy, pasażerowie
Hasło kampani:
It happens fast. Put Down The Phone (To się dzieje szybko. Odłóż telefon)
zobacz także
-
19.07.2025Kampanie
Odwiedź kulturę na wakacjach
-
14.07.2025Kampanie
To zdjęcie wciąż się ładuje. Poruszająca kampania o Alzheimerze
-
12.07.2025Kreacje / printy
Kwiaty
-
10.07.2025Kreacje / printy
Nie ma powodu do świętowania
-
08.07.2025Kampanie
Krystian, który nie miesza. Paradokument w słusznej sprawie
-
29.06.2025Kampanie
Prokop oddał głos… psu