────── 03.12.2021
Kiedy podróżowanie zabija
Od momentu wybuchu pandemii Covid-19 wiele stosunkowo niewinnych czynności, jak kichanie czy podróżowanie, nagle stało się śmiertelnie niebezpiecznych.
Przypomina o tym autopromocyjna akcja irańskiej agencji Tajrobeh Design Studio. Ponieważ kampania #fightcorona stanowi agency self-promo, czyli został zaprojektowana z myślą o przyszłych klientach i kontrahentach, każdy z printów opracowano w dwóch wersjach językowej: angielskiej i perskiej (farsi).
Nazwa kampanii:
#fightcorona
Czas:
2020.4.3
Kraje:
Iran
Nadawca:
Tajrobeh Design Studio, Iran
Media:
print
Wykonawca:
Tajrobeh Design Studio, Iran
Hasło kampani:
#fightcorona
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
17.03.2025
Urodziny
-
17.03.2025
I była też broń…
-
17.03.2025
Dokument „Przechwycone” na ekranach polskich kin
-
16.03.2025
Czy spłacamy swoje długi?
-
14.03.2025
Jak śpią Polacy?
-
17.02.2025
1,5 tysiąca dzieci czeka na dom