logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Kibicuje innej drużynie i ogrywa w szachy
02.09.2016
Tematy: Kampanie, Polska, Ekologia i środowisko

Kibicuje innej drużynie i ogrywa w szachy

Your browser does not support the video tag.
Your browser does not support the video tag.
Your browser does not support the video tag.
Your browser does not support the video tag.


Pies, który kłóci się z opiekunką o muzykę puszczaną w radiu, kibicuje innej drużynie piłkarskiej niż mężczyzna, któremu towarzyszy, ogrywa w szachy człowieka, który go adoptował… aby uniknąć rozczarowania po podjęciu opieki nad zwierzęciem, warto starannie dobrać towarzysza.

Serią spotów Fundacja Zwierzęca Polana promuje swoją nową kampanię "Dopasowani kompani". Fundacja, zajmująca się opieką nad bezdomnymi zwierzętami i pośrednictwem w adopcjach, przed szukaniem opiekunów dla czworonogów stara się jak najdokładniej poznać podopiecznych, żeby móc wytypować osoby, z którymi będzie się im najlepiej funkcjonowało – inne zwierzę będzie pasować do rodziny z małymi dziećmi, inne do starszej, samotnej osoby, inne do pary aktywnych sportowo ludzi. Przed adopcją zainteresowani wypełniają szczegółowe ankiety, mające dać obraz ich sytuacji życiowej, możliwości czasowych i potrzeb. Na podstawie tych informacji organizacja dobiera psy i potencjalnych przyszłych opiekunów. W kampanię zaangażowali się m.in. Mirosław Zbrojewicz, Piotr Stramowski i Anita Sokołowska.



Nazwa kampanii:
Dopasowani kompani
Czas:
2016.9.1
Nadawca:
Fundacja Zwierzęca Polana
Media:
Internet
Wykonawca:
San Markos, Chimney Poland, Plupart, Purple Talents
Adresaci:
Osoby rozważające adopcję psa





17.12.2025 polecamy

Słowa, które zostają na dłużej. Świąteczna kampania o przemocy słownej


Brazylijska marka kosmetyczna O Boticário rozpoczęła swoją świąteczną kampanię filmem poruszającym temat napięć i przemocy słownej w relacjach rodzinnych. Projekt zatytułowany „Christmas Photo Album” zachęca do refleksji nad tym, jak komentarze wypowiadane w gronie najbliższych wpływają na poczucie własnej wartości i relacje w rodzinie. Inspiracją dla kampanii były wyniki badania przeprowadzonego na zlecenie marki przez firmę konsultingową On The Go. Z danych wynika, że 86 proc. badanych doświadczyło tzw. rodzinnego bullyingu, jednak tylko 17 proc. z nich rozmawia o tym problemie otwarcie. Komentarze, które ranią Film stworzony przez agencję AlmapBBDO pokazuje najczęstsze formy przemocy słownej w rodzinach. Są to przede...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kampanie

zobacz także


  • 17.12.2025Kampanie

    Słowa, które zostają na dłużej. Świąteczna kampania o przemocy słownej

  • 16.12.2025Wydarzenia

    Gdy smartfon odciąga uwagę od bliskich

  • 12.12.2025Kampanie

    Serialowa estetyka w służbie bezpieczeństwa drogowego

  • 11.12.2025Kampanie

    Zabawki z czasem się nudzą

  • 09.12.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Nakarm psa z OLX. Tysiące zwierząt czekają!

  • 03.12.2025Kampanie

    Edukacja Obywatelska w praktyce

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek