logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Kawa Tchibo z symbolem żaby
27.05.2011
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Kawa Tchibo z symbolem żaby



Od 31 maja br. w sklepach Tchibo dostępna będzie kawa Tchibo Schattenwald-Bohnen sygnowana certyfikatem Rainforest Alliance Certified™, gwarantującym, że pochodzi ona ze zrównoważonych upraw. Składa się w 100% z ziaren Arabiki, pochodzących z plantacji sygnowanych Rainforest Alliance Certified™. Symbol zielonej żaby, umieszczony na jej opakowaniu jest oficjalnym znakiem międzynarodowej organizacji ekologicznej Rainforest Alliance. Oznaczenie to gwarantuje, że co najmniej 30% ziaren zawartych w kawie Tchibo Schattenwald-Bohnen pochodzi z plantacji sygnowanych Rainforest Alliance Certified™.

Klienci, którzy kupią kawę Tchibo Schattenwald-Bohnen wesprą tym samym działalność organizacji Rainforest Alliance, której celem jest troska o środowisko naturalne oraz zrównoważony rozwój rolnictwa w krajach rozwijających się. Właściciele plantacji certyfikowanych przez Rainforest Alliance nie stosują nawozów sztucznych oraz właściwie gospodarują odpadami, chroniąc w ten sposób ekosystemy lasów tropikalnych. Ponadto pracownicy plantacji mają zapewnione godne warunki życia i pracy oraz dostęp do edukacji i opieki zdrowotnej.








17.12.2025 polecamy

Słowa, które zostają na dłużej. Świąteczna kampania o przemocy słownej


Brazylijska marka kosmetyczna O Boticário rozpoczęła swoją świąteczną kampanię filmem poruszającym temat napięć i przemocy słownej w relacjach rodzinnych. Projekt zatytułowany „Christmas Photo Album” zachęca do refleksji nad tym, jak komentarze wypowiadane w gronie najbliższych wpływają na poczucie własnej wartości i relacje w rodzinie. Inspiracją dla kampanii były wyniki badania przeprowadzonego na zlecenie marki przez firmę konsultingową On The Go. Z danych wynika, że 86 proc. badanych doświadczyło tzw. rodzinnego bullyingu, jednak tylko 17 proc. z nich rozmawia o tym problemie otwarcie. Komentarze, które ranią Film stworzony przez agencję AlmapBBDO pokazuje najczęstsze formy przemocy słownej w rodzinach. Są to przede...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kampanie

zobacz także


  • 09.12.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Nakarm psa z OLX. Tysiące zwierząt czekają!

  • 07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Stare Telefony Działają Cuda

  • 03.10.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Miniserial o cyberbezpieczeństwie od T-Mobile

  • 01.09.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    „Zatrzymaj hejt – nadawaj dobro” – kampania DHL eCommerce Polska

  • 25.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Dziewczynki Roku według TIME i LEGO. Wśród nich Polka

  • 17.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    InPost ratuje życie

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek