Karolina Pilarczyk, Kasia Bigos i Vienio w edukacyjnej kampanii „Trzeźwo Myślę”
Carlsberg Polska rusza z trzecią edycją kampanii edukacyjnej na temat odpowiedzialnej konsumpcji alkoholu. W tym roku kampanię wspierają Karolina Pilarczyk, Kasia Bigos oraz Vienio, którzy o swoim podejściu do alkoholu opowiadają w filmach edukacyjnych.
Kampania realizuje jeden z celów naszej strategii zrównoważonego rozwoju, czyli Zero nieodpowiedzialnej konsumpcji. Chcemy edukować konsumentów w lekki, pozbawiony moralizatorstwa sposób, tak by sprowokować ich do podejmowania świadomych wyborów na co dzień, nie tylko w zakresie konsumpcji alkoholu, ale również w innych sytuacjach życiowych – mówi Jagoda Jastrzębska, kierownik ds. rozwoju odpowiedzialnego biznesu w Carlsberg Polska. Twarzami trzeciej odsłony kampanii Trzeźwo myślę są Karolina Pilarczyk – pierwsza polska drifterka, podwójna Mistrzyni Europy w drifcie, Kasia Bigos – znana trenerka fitness, mistrzyni Polski i Europy w pole sport w kategorii duety a równocześnie młoda mama, oraz Vienio – warszawski raper i kucharz znany z ognistego temperamentu.
Dobór ambasadorów kampanii jest nieprzypadkowy. Każdy z nich jest prawdziwą indywidualnością, a jednocześnie wszystkich łączy świadome podejście do spożycia alkoholu i mądrość życiowa. Zależało nam na postaciach z krwi i kości, a przy tym pielęgnujących takie wartości jak bliskość, rodzina, zdrowie i wiara w swoje przekonania – mówi Jagoda Jastrzębska. Punktem wyjścia do rozmów z ambasadorami były wyniki badania Kocham Życie – Trzeźwo Myślę, przeprowadzonego w 2018 roku przez Carlsberg Polska. Pod uwagę wzięto takie obszary jak: znaczenie „trzeźwego myślenia” w życiu, czy zmiany w postawach społecznych dotyczących alkoholu np. coraz większy brak akceptacji prowadzenia samochodów po alkoholu i asertywność w odmawianiu.
W byciu matką trzeźwe myślenie pomaga zachować zdrowy rozsądek i unikać niepotrzebnych nerwów w sytuacjach kryzysowych. Nie jest łatwo połączyć opiekę nad dzieckiem i pracę zawodową, ale siła tkwi w spokoju. Odpowiedzialność za dziecko przestawia priorytety – mówi Kasia Bigos.
Drift jest jak taniec, ale by opanować jego trudną technikę, głowa musi być czysta, a myśli niezmącone. Szybka jazda wymaga stu procent koncentracji – wystarczy chwila nieuwagi, by sytuacja wymknęła się spod kontroli. Podobnie jest z alkoholem, dlatego pić trzeba z głową. I nigdy nie siadać po nim za kółkiem. Jeździe po alkoholu mówimy kategorycznie NIE – mówi Karolina Pilarczyk.
Kampania społeczna „Trzeźwo myślę” wystartowała w 2017 roku, jako program w ramach strategii zrównoważonego rozwoju Grupy Carlsberg pod nazwą Together Towards Zero. Według jej założeń Carlsberg planuje do 2030 roku osiągnąć zero śladu węglowego, zero marnowania wody (m.in. poprzez obniżenie o połowę zużycia wody w browarach), zredukować do zera liczbę wypadków w swoich browarach na świecie, a także osiągnąć zero nieodpowiedzialnej konsumpcji alkoholu m.in. poprzez zapewnienie konsumentom możliwości wyboru bezalkoholowych wariantów piw, przy jednoczesnej aktywnej promocji odpowiedzialnej konsumpcji alkoholu.
Wywiady z influencerami można oglądać w serwisach Agory na kanałach SoMe: Haps.pl, Moto.pl i MyFitness.pl oraz na kanałach SoMe ambasadorów i Carlsberg Polska.
Więcej na temat kampanii można przeczytać TUTAJ.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
21.11.2024
Gwiazdka dla bezdomniaków
-
19.11.2024
Drzewo Roku 2025 – zgłoszenia do końca listopada!
-
15.11.2024
„Moje czarne szczęście” już w sprzedaży w Biedronce
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
08.11.2024
Pokolenie Z na rynku pracy. Najnowszy raport OLX Praca
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie