logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Australia, Bezpieczeństwo ruchu drogowego, Obronność i bezpieczeństwo
   ──────  21.07.2011

Kamera dodaje ducha



Pasażerom australijskich taksówek to dobrze – we wszystkich na terenie kraju montowane są kamery nowej generacji. Niestety, kampania „Security Cameras“ promująca ich zalety, nie zaskakuje kreatywnością. Zrealizowała ją The Brand Agency z Perth, na zlecenie Ministerstwa Transportu.

Składające się na nią dwa printy przedstawiają sytuacje we wnętrzach taksówek – gdy pasażer podnosi rękę na kierowcę, który skupiony na prowadzeniu pojazdu nie jest w stanie zapamiętać jego twarzy [„He can’t describe the passenger who attacked him. New security cameras mean he doesn’t have to.“ („Nie potrafi opisać pasażera, który go zaatakował. Dzięki nowym kamerom już nie musi.“)] oraz gdy pasażerka siedzi skulona na tylnym siedzeniu, ale dziewczyna nie ma się już czego obawiać [„She was always worried about travelling home at night. But new security cameras mean she’s never alone.“ („Zawsze bała się nocnych powrotów do domu. Dzięki nowym kamerom nigdy nie jest sama.“)]

Pierwszy etap kampanii skierowano do mieszkańców miasta Perth, gdzie taksówki wyposażono już w kamery. Akcja miała na celu ukazanie licznych walorów nowego sprzętu. Najważniejszym z nich jest możliwość nagrywania obrazu i dźwięku nie tylko w środku pojazdu, ale także w jego otoczeniu. Kamery mają zapewnić bezpieczeństwo pasażerom i kierowcom, a w razie potrzeby wspierać policję w śledzeniu bądź identyfikacji przestępców.
K. Kondracka


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Security Cameras
Czas:
2011.7.15 - 2011.8.31
Tematy:
Bezpieczeństwo ruchu drogowego, Obronność i bezpieczeństwo
Kraje:
Australia
Nadawca:
Ministerstwo Transportu
Media:
Plakaty, prasa
Wykonawca:
The Brand Agency (Perth)
Adresaci:
Pasażerowie taksówek z Perth
Hasło kampani:
He can’t describe the passenger who attacked him. New security cameras mean he doesn’t have to. (Nie potrafi opisać pasażera, który go zaatakował. Dzięki nowym kamerom już nie musi.);





polecamy ─── 16.05.2022

Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


W środę 25 maja EXPO XXI Warszawa stanie się polskim centrum odpowiedzialnego biznesu. Prezentacja firm w obszarze zrównoważonego...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 10.08.2022

    Strefa Sprawdź Promile na Lech Polish Hip Hop Festival w Płocku


  • 26.07.2022

    Kampania Poland Soul Travel promuje slow turystykę wśród Austriaków i Szwajcarów


  • 22.07.2022

    Ponad 85 proc. potrzebnej sumy w zbiórce na Bayraktara dla Ukrainy!


  • 21.07.2022

    Krwawe diamenty


  • 20.07.2022

    Bądź bezpieczny przy pracy


  • 19.07.2022

    Polacy zdecydowanie popierają rozwój energetyki wiatrowej


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek