logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Polska, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia
   ──────  07.06.2013

Jim Morrison wciąż żyje, a obcy istnieją

Your browser does not support the video tag.


Niektórzy wierzą, że Jim Morrison żyje i ukrywa się na bezludnej wyspie, inni uważają, że Ziemię odwiedzają kosmici, jeszcze inni, że dready robi się z kurzu. Jest też grupa, która sądzi, że marihuana jest nieszkodliwa. Bohater spotu kampanii jest sceptyczny wobec wszystkich tych opinii.

Młody człowiek z filmu żyje w rytmie dużego miasta, lubi się spotykać z przyjaciółmi, poszukuje ciągle nowych doznań i zależy mu na kontakcie z rówieśnikami. Jednak nie ulega żadnym wpływom zewnętrznym, gdyż sam potrafi dokonać wyborów.

Przygotowana na zlecenie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Zachodniopomorskiego kampania ma wpłynąć na świadome podejmowanie decyzji, wzmocnienie asertywności oraz dojrzałe reagowanie na depenalizację przepisów i ewentualne zmiany w prawie przez młodzież. Poprzez realizację kampanii do odbiorców mają dotrzeć fakty dotyczące marihuany lub haszyszu oraz ubocznych skutków ich zażywania.

Cechą młodych ludzi od zawsze jest dążenie do niezależności wobec świata autorytetów. Dlatego wszelkie przekazy nakazujący określone zachowania czy postawy zawsze spotkają się z ich zdecydowanym sprzeciwem. Kreacją tego spotu, jak również całej kampanii, staramy się przedstawić młodzieży możliwość dokonania samodzielnego wyboru i zachęcić ich do zdobycia rzetelnej wiedzy o tzw. „miękkich narkotykach” – mówi Jan Prószyński, Strategy & Communications Manager w Fabryce Komunikacji Społecznej (wykonawca kampanii).

Spoty kampanii będą promowane w okresie czerwca i lipca w kinach na terenie Polski oraz za pomocą kanałów Youtube.com i vimeo. Do komunikacji kampanii włączono także Facebook (https://www.facebook.com/naiwni).


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Naiwni
Czas:
2013.6.7 - 2013.7.30
Tematy:
Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia
Kraje:
Polska
Nadawca:
Urząd Marszałkowski Województwa Zachodniopomorskiego
Media:
Spoty w kinach, internet
Wykonawca:
Fabryka Komunikacji Społecznej
Adresaci:
Młodzież





polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 03.02.2023

    Jak rozmawiać z osobą chorą na nowotwór?


  • 01.02.2023

    Dąb Fabrykant na Europejskie Drzewo Roku!


  • 31.01.2023

    Przystanek Zieleń na Mokotowie i ‎Wilanowie


  • 27.01.2023

    12 książek w 2023 roku. Iga Świątek rzuca fanom wyzwanie czytelnicze


  • 26.01.2023

    Zrób coś za nic. Zostań dawcą szpiku


  • 17.01.2023

    Dbaj o siebie


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek