────── 15.01.2021
Jesz? Nie jedź!
Niewiele trzeba, by stracić koncentrację za kierownicą. O niebezpieczeństwie równoczesnego rozmawiania przez telefon i prowadzenia samochodu ostrzegają nas dziesiątki kampanii społecznych. Niewiele mówi się jednak o tym, że podobne ryzyko wiąże się z równoczesnym prowadzeniem pojazdu i spożywaniem posiłków.
Kampania zrealizowana na zamówienie The Insurance Brokers Association of Canada przypomina o tym w prosty i dosadny sposób: gdy coś konsumujesz, nie masz przed oczami drogi, tylko jedzenie.
Nazwa kampanii:
Fries
Czas:
2020.11.26
Kraje:
Kanada
Nadawca:
Insurance Brokers Association of Canada
Media:
print
Wykonawca:
Agency59, Toronto, Canada
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
19.11.2024
Drzewo Roku 2025 – zgłoszenia do końca listopada!
-
15.11.2024
„Moje czarne szczęście” już w sprzedaży w Biedronce
-
11.11.2024
Te kampanie społeczne dostały Effie!
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie
-
05.11.2024
Faceci nie chcą kwiatów