Jestem tego warta
Obchodzony 1 maja Międzynarodowy Dzień Pracy, zwany także Świętem Pracy, to dobra okazja do zastanowienia się nad tym, co dzisiaj, w dobie globalizacji, outsourcingu, mechanizacji i digitalizacji, naprawdę ono oznacza. Nie tylko w zamożnych krajach zachodnich (do których coraz częściej zaliczana jest także Polska), ale w regionach, czy nawet kontynentach, gdzie respektowanie praw pracowniczych czy wręcz praw człowieka, pozostawia wiele do życzenia.
Celem kampanii I Deserve More Than a Day Off („Zasługuję na więcej (niż wolny dzień)”) jest rzucenie światła na problemy i wyzwania stojące przed rynkiem pracy w Nigerii. Warunki zatrudnienia, nie tylko robotników fizycznych – którym teoretycznie poświęcone jest Święto Pracy – ale pracowników we wszystkich sektorach, są tu skrajnie trudne. Dość powiedzieć, że zaledwie 3% Nigeryjczyków cieszy się „luksusem” ubezpieczenia zdrowotnego, a 69% rozważa rzucenie pracy ze względu na toksyczne, wyniszczające relacje w niej panujące. Zmiana obecnego stanu rzeczy jest zatem zadaniem stojącym przed wszystkimi obywatelami tego kraju, włączając w to polityków, ekspertów, znane osoby (celebrytów) oraz, przede wszystkim, pracodawców. A projekt „Zasługuję na więcej” ma stanowić punkt wyjścia do pogłębionej dyskusji:
Kampania, na którą złożyło się sześć powyższych printów, miała swoją premierę 1 maja 2024 r. na wszystkich głównych platformach social mediowych (FB, IG, etc). Jest działaniem z zakresu agency self-promo.
txt: Dorota Chrobak
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
20.04.2025
Dove walczy z presją idealnego wizerunku
-
20.04.2025
Jeż, żaba i trzmiel ratują planetę
-
18.04.2025
„Klara buduje” — Erbud walczy ze stereotypami w budownictwie
-
14.04.2025
Całkiem (nie)znany gatunek kwiatów
-
14.04.2025
Nie wyrzucaj ubrań do odpadów zmieszanych!
-
13.04.2025
Czy możliwy jest świat bez strachu? Kampania Feminoteki