logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Jedno drzewo i 875 tysięcy gratis
12.06.2011
Tematy: Kampanie, Francja, Ekologia i środowisko

Jedno drzewo i 875 tysięcy gratis



Puszcza, paprocie, pokryte mchem drzewa. Z tej gęstwiny coś patrzy. To pięknie wtopione w roślinność zwierzęta. Kampania francuskiego oddziału WWF ma uświadomić odbiorcom, że lasy tropikalne zamieszkuje większość istniejących na świecie gatunków zwierząt i roślin.

Lasy tropikalne zajmują tylko 7% powierzchni Ziemi, są jednak naturalnym środowiskiem życia dla ponad połowy zamieszkujących ją gatunków. Ochrona lasów tropikalnych jest bardzo ważna nie tylko dlatego, że są „płucami Ziemi” i pozytywnie wpływają na klimat ale także dla zachowania bioróżnorodności. Alarmowanie w tej sprawie jest niezbędne, gdyż tereny tych lasów kurczą się w zastraszającym tempie. Co 3 lata znikają obszary leśne o powierzchni Polski. Ma to nie tylko negatywne konsekwencje dla lokalnego środowiska, ale dla ekosystemu w skali globu.

I choć w obliczu skomplikowanych problemów ekonomiczno-społecznych z jakimi borykają się gospodarki państw obejmujących obszarem lasy tropikalne, pojedyncze dotacje wydawać się mogą czymś śmiesznym – to właśnie do nich zachęca WWF: "Donate to save a tree and save 875.000 species for free" ("Uratuj swoja dotacją jedno drzewo, a 875.000 gatunków uratujesz gratis")
K.Lipińska



Nazwa kampanii:
Botanimal
Czas:
2011.6.6 - 2011.7.5
Nadawca:
WWF
Media:
Billboardy, prasa, reklamy w metrze
Wykonawca:
Marcel (Paris)
Adresaci:
Ogół społeczeństwa
Hasło kampani:
Donate to save a tree and save 875.000 species for free. (Uratuj swoją dotacją jedno drzewo, 875.000 gatunków uratujesz gratis);





12.06.2025 polecamy

Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?


„Jesteśmy tu, bo mamy dość!” – mówi Sebastian Stankiewicz w najnowszym spocie społecznym. Ale to nie zapowiedź filmu akcji. To apel o empatię wobec kur, które całe życie spędzają w ciasnych klatkach. Stowarzyszenie Otwarte Klatki w kampanii „Gang troski o nioski” pokazuje, że każdy z nas może zmienić los tych zwierząt. Warunki przystąpienia? Troska, dostęp do internetu i kilka minut tygodniowo. W akcję włączył się aktor, Sebastian Stankiewicz, znany m.in. z serialu Edukacja xD, a także roli szpaka Mateusza w Akademii pana Kleksa. Mroczny klimat, jasny cel Spot stylizowany jest na scenę z Podziemnego kręgu – ciemne pomieszczenie, tłum ludzi, napięcie w...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kampanie

zobacz także


  • 16.06.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja

  • 12.06.2025Kampanie

    Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?

  • 11.06.2025Kreacje / printy

    Po stronie mocy korników

  • 10.06.2025Kreacje / printy

    Dostrój się do drogi

  • 10.06.2025Wydarzenia

    Drzewo Roku po raz 15!

  • 08.06.2025Kreacje / printy

    W chłodni

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek