Nagie kobiety zakrywają dłońmi swoje krocza. Na ich rękach widoczne są głębokie, otwarte rany. Mocnym zdjęciom towarzyszy informacja, że jedna na pięć kobiet w ciągu swojego życia pada ofiarą gwałtu lub próby gwałtu.
Fotografie przygotował Erik Ravelo, pełniący funkcję dyrektora kreatywnego w Fabrica – the Benetton Group Communication Research Center (Fabrica – Centrum Badań nad Komunikacją Grupy Benetton). Znany jest m.in. z kampanii „Los Intocables” („Nietykalni”) (do obejrzenia tutaj) dotyczącej nadużyć wobec dzieci i „Too young to drink” („Za młode, by pić”) (tutaj), która miała zmotywować matki do zachowania całkowitej abstynencji w czasie ciąży oraz upowszechnić wiedzę o zagrożeniu, jakim dla płodu jest wpływ alkoholu.
Nazwa projektu: One in Five
Autor: Erik Ravelo
Zasięg: Włochy
Data: 04/2015
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
11.04.2024
Nie ma jednej drogi z Parkinsonem
-
05.04.2024
Zbadaj się, nie odkładaj!
-
04.04.2024
Syndrom czarnego psa powraca
-
02.04.2024
5 kampanii o autyzmie, które powinieneś znać
-
02.04.2024
Nie bądź jak Bartek i Agata
-
22.03.2024
#nazdrowiepsychiczne