Nagie kobiety zakrywają dłońmi swoje krocza. Na ich rękach widoczne są głębokie, otwarte rany. Mocnym zdjęciom towarzyszy informacja, że jedna na pięć kobiet w ciągu swojego życia pada ofiarą gwałtu lub próby gwałtu.
Fotografie przygotował Erik Ravelo, pełniący funkcję dyrektora kreatywnego w Fabrica – the Benetton Group Communication Research Center (Fabrica – Centrum Badań nad Komunikacją Grupy Benetton). Znany jest m.in. z kampanii „Los Intocables” („Nietykalni”) (do obejrzenia tutaj) dotyczącej nadużyć wobec dzieci i „Too young to drink” („Za młode, by pić”) (tutaj), która miała zmotywować matki do zachowania całkowitej abstynencji w czasie ciąży oraz upowszechnić wiedzę o zagrożeniu, jakim dla płodu jest wpływ alkoholu.
Nazwa projektu: One in Five
Autor: Erik Ravelo
Zasięg: Włochy
Data: 04/2015
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
25.09.2023
Jedyny słuszny kandydat
-
18.09.2023
Historia na głosy. Ruszyła nowa kampania Centrum Archiwistyki Społecznej
-
12.09.2023
Nie piję. Będę Tatą – ruszyła kampania edukacyjna FASOFF
-
29.08.2023
Plastik, wszędzie plastik
-
17.07.2023
Uwolnić Leopardy!
-
10.07.2023
„Autosobriety” – ruszył program szkoleniowy na temat bezpieczeństwa na drodze