Jeden mężczyzna ujeżdżając byka jednocześnie goli się brzytwą, a drugi próbuje podnosić ciężary będąc pod wodą.
Wiele sklepów oferuje promocje typu „dwa w jednym”, czyli dwa artykuły w cenie jednego. Istnieją również produkty, które pełnią dwie funkcje jednocześnie: szampon można kupić od razu z odżywką, a żel pod prysznic z balsamem. Być może takie rozwiązanie dobrze sprawdza się w handlu, jednak niekoniecznie dobrze wypada w codziennych czynnościach.
Kanadyjska agencja DDB pokazała problem korzystania z telefonu komórkowego podczas jazdy samochodowej, co stanowi ciągle przyczynę licznych wypadków. Akcja została zainicjowana przez policję z Vancouver. Funkcjonariusze chcieli zaprezentować tę kwestię w sposób nieco żartobliwy – kampania pokazuje absurdalne zestawienia czynności wykonywanych w jednym czasie. W ten sposób przedstawiono jako niewłaściwe zachowanie kierowców, którzy jednocześnie prowadzą pojazd i używają telefonu. Na tym nie koniec, ponieważ kampania obejmuje również konkurs dla licealistów na najśmieszniejsze zestawienie, czyli #stupidcombos. Najlepsze pomysły zostaną nagrodzone.
Julia Dybiec
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
10.10.2024
Widoki jutra
-
09.10.2024
Otchłań bez dna
-
08.10.2024
Obojętność nas spala
-
07.10.2024
Miejsce zbrodni palenia
-
30.09.2024
Po prostu się rusz!
-
25.09.2024
Pomarańcza