logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Selekcje
   ──────  18.05.2017

Pieniądze, bogactwo i walka klas w kampaniach społecznych

Jak żyć za jedyne 1,2 mln zł rocznie?

Your browser does not support the video tag.
6 / 8
  

Smutna historia. Dookoła szarość, w tle ckliwy podkład dźwiękowy i zatroskany głos lektora. Poznajemy sylwetkę jadącego na rowerze bohatera, który zarabiając „jedyne” 250 tys. funtów rocznie (1,2 mln. zł), jest zmuszony podjąć dodatkową pracę – burmistrza Londynu. Ten ironiczny spot opowiada o Borisie Johnsonie, który pracując dla The Daily Telegraph pełnił także funkcję włodarza angielskiej stolicy. Został on zamówiony przez jego rywala – Kena Livingstone’a. Hasło ma podkreślić uczciwość i rzetelność Livingstone’a, zaprezentowanego w opozycji do swojego rywala: KenLivingstone poświęciłby się całkowicie pracy burmistrza. Skoncentrowałby się na obniżeniu cen i zwiększeniu liczby policjantów. Ken Livingstone nazywany, ze względu na swoje lewicowe poglądy, „Czerwonym Kenem”, pełnił funkcję burmistrza Londynu przez dwie kadencje. Uszczypliwy spot nie zapewnił my reelekcji. Wygrał jego bogatszy rywal. Kampania przekonywała, że istnieje kategoria osób za bogatych i za bardzo zapracowanych, by pełnić wysokie funkcje publiczne. Ciekawe co by na to powiedzieli kandydaci na prezydenta po drugiej stronie oceanu?



Więcej o tej kampanii: Tutaj




CZYTAJ TEŻ:


  • 26.01.2023

    Zrób coś za nic. Zostań dawcą szpiku


  • 17.01.2023

    Dbaj o siebie


  • 13.01.2023

    Jak reagują polskie gwiazdy na nagrania z ferm futrzarskich?


  • 12.01.2023

    Plastikowe łożyska


  • 12.01.2023

    (Nie) witaj szkoło!


  • 11.01.2023

    Gołąbek pokoju


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek