logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
Selekcje
   ──────  18.05.2017

Pieniądze, bogactwo i walka klas w kampaniach społecznych

Jak żyć za jedyne 1,2 mln zł rocznie?

Your browser does not support the video tag.

Smutna historia. Dookoła szarość, w tle ckliwy podkład dźwiękowy i zatroskany głos lektora. Poznajemy sylwetkę jadącego na rowerze bohatera, który zarabiając „jedyne” 250 tys. funtów rocznie (1,2 mln. zł), jest zmuszony podjąć dodatkową pracę – burmistrza Londynu. Ten ironiczny spot opowiada o Borisie Johnsonie, który pracując dla The Daily Telegraph pełnił także funkcję włodarza angielskiej stolicy. Został on zamówiony przez jego rywala – Kena Livingstone’a. Hasło ma podkreślić uczciwość i rzetelność Livingstone’a, zaprezentowanego w opozycji do swojego rywala: KenLivingstone poświęciłby się całkowicie pracy burmistrza. Skoncentrowałby się na obniżeniu cen i zwiększeniu liczby policjantów. Ken Livingstone nazywany, ze względu na swoje lewicowe poglądy, „Czerwonym Kenem”, pełnił funkcję burmistrza Londynu przez dwie kadencje. Uszczypliwy spot nie zapewnił my reelekcji. Wygrał jego bogatszy rywal. Kampania przekonywała, że istnieje kategoria osób za bogatych i za bardzo zapracowanych, by pełnić wysokie funkcje publiczne. Ciekawe co by na to powiedzieli kandydaci na prezydenta po drugiej stronie oceanu?



Więcej o tej kampanii: Tutaj




CZYTAJ TEŻ:


  • 12.05.2025

    Rak’n’Roll żąda zawieszenia kampanii prezydenckiej


  • 08.05.2025

    Za każdym motocyklistą…


  • 08.05.2025

    „Pomyśl przed” – kampania o bezpieczeństwie na drodze


  • 04.05.2025

    Robert Lewandowski o wykluczeniu


  • 25.04.2025

    „Ghiblification” — tym razem jako sygnał ostrzegawczy


  • 23.04.2025

    Nie bądź internetowym trollem


chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek