logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Wielka Brytania, Kampanie polityczne
   ──────  06.03.2012

Jak żyć za jedyne 1,2 mln zł rocznie?

Your browser does not support the video tag.


Rzewna muzyka i smutny głos lektora, który wyjaśnia dramat jadącego na rowerze bohatera. Zarabia tylko 250 tys. funtów rocznie (ok. 1,2 mln zł) i w dobie kryzysu musi wziąć dodatkową pracę – jako burmistrz Londynu. Ten ironiczny spot przygotowała agencja reklamowa BETC, dla swojego klienta, Kena Livingstone’a.

Boris Johnson, rywal Kena Livingstone’a, pełnił jednocześnie dwie funkcje – pracował dla The Daily Telegraph, zarabiając duże pieniądze oraz był burmistrzem Londynu. Fakt ten wykorzystali twórcy kampanii "Poor Boris".

W spocie lektor zachęca osoby, które współczują Johnsonowi tak „niskich” zarobków do głosowania na niego. Hasło ma podkreślić uczciwość i rzetelność Livingstone’a, zaprezentowanego w opozycji do swojego rywala: "Ken Livingstone would devote himself solely to being mayor. He’d concentrate on cutting fares and raising police numbers. Ken’s fare deal. Ken. In it for London.” (Ken Livingstone poświęciłby się całkowicie pracy burmistrza. Skoncentrowałby się na obniżeniu cen i zwiększeniu liczby policjantów. Uczciwa propozycja Kena. Ken. Odpowiedni dla Londynu.).

Kampania miała charakter zarówno telewizyjny, jak i wirusowy – wideo zostało opublikowane w internecie, dzięki czemu Brytyjczycy mogli je sobie wzajemnie przesyłać.
Adam Kolasa


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Poor Boris
Czas:
2012.3.1
Tematy:
Kampanie polityczne
Kraje:
Wielka Brytania
Nadawca:
Sztab wyborczy Kena Livingstona
Media:
Internet, telewizja
Wykonawca:
BETC (London)
Adresaci:
Wyborcy, dorośli mieszkańcy Wielkiej Brytanii
Hasło kampani:
Ken Livingstone would devote himself solely to being mayor. He’d concentrate on cutting fares and raising police numbers. Ken’s fare deal. Ken. In it for London. (Ken Livingstone poświęciłby się całkowicie pracy burmistrza. Skoncentrowałby się na obniżeniu cen i zwiększeniu liczby policjantów. Uczciwa propozycja Kena. Ken. Odpowiedni dla Londynu)





polecamy ─── 16.05.2022

Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


W środę 25 maja EXPO XXI Warszawa stanie się polskim centrum odpowiedzialnego biznesu. Prezentacja firm w obszarze zrównoważonego...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 26.07.2022

    Kampania Poland Soul Travel promuje slow turystykę wśród Austriaków i Szwajcarów


  • 21.07.2022

    Krwawe diamenty


  • 20.07.2022

    Bądź bezpieczny przy pracy


  • 19.07.2022

    Nie jesteśmy twoim śmietnikiem


  • 14.07.2022

    Wojna nie robi sobie wakacji


  • 13.07.2022

    Fast fashion jest jak fast food


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek