logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Chiny, Hongkong, Pomoc społeczna
   ──────  06.11.2009

Jak torba na parasol zmienia Chiny



Jak etui na parasol może zmienić północno-zachodnie Chiny? – pytano intrygująco w kampanii przeprowadzonej w Hongkongu jesienią 2009 r. Ten region Chin to jedno z najbardziej wysuszonych miejsc na świecie. Picie wody jest tam możliwe głównie dzięki niewielkim ilościom wody deszczowej gromadzonym w specjalnych piwnicach wodnych.

Na problem braku wody w zwracały uwagę klientom centrów handlowych i pracownikom biur foliowe torebki na parasole, umieszczane przy wejściach do pomieszczeń. Woda spływająca z pozostawionych w nich mokrych parasoli "wpływała" do narysowanych na dole etui pojemników, pokazując, że nawet tak mała ilość wody – w dodatku deszczówki – może ugasić czyjeś pragnienie.

Zaprojektowano trzy rodzaje torebek:
– z ilustracją wiaderka i hasłem "It takes half a day for people living in China’s arid regions to get this amount of clear water" (Potrzeba pół dnia aby ludzie żyjący w wysuszonych regionach Chin dostali taką ilość czystej wody);
– z filiżanką i hasłem "People living in China’s arid regions call this pure water" (Ludzie żyjący w wysuszonych regionach Chin nazywają to czystą wodą);
– z miseczką i hasłem "In China’s arid regions, a child gets less water than this in a day" (W wysuszonych regionach Chin, dziecko dostaje mniejszą ilość wody na dzień niż ta).

Celem kampanii "Umbrella Bag" było podniesienie świadomości mieszkańców Hong Kongu na temat suszy i braku czystej wody w Chinach oraz zebranie darowizn na budowę piwnic wodnych.

The Lotus Light Charity Society (LLCS) – inicjator kampanii – to międzynarodowe stowarzyszenie założone w 1993 roku przez buddyjskiego mnicha Grand master Lu, posiadające ponad 90 oddziałów na całym świecie. LLCS podejmuje działania w czterech dziedzinach: rozwoju edukacji, pomocy społecznej, wsparciu medycznym oraz budowaniu świadomości kulturowej.
M.Radziejowska


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Umbrella Bag
Czas:
2009.11.1 - 2009.11.30
Tematy:
Pomoc społeczna
Kraje:
Chiny, Hongkong
Nadawca:
The Lotus Light Charity Society
Media:
Ambient
Wykonawca:
Grey (Hong Kong)
Adresaci:
Klienci centrów handlowych, pracownicy biur
Hasło kampani:
How an umbrella bag can make a difference to Northwest China? (Jak etui na parasol może zmienić życie Północno-Zachodnich Chin?)





polecamy ─── 28.07.2023

Nabór do konkursu „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przedłużony do 11 sierpnia


Raportowanie ESG staje się w ostatnim czasie coraz powszechniejsze. Konkurs „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przyczynia się do poprawy jakości...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 19.09.2023

    Dach nad głową


  • 19.09.2023

    Paszport do przyszłości


  • 18.09.2023

    Źrenice


  • 18.09.2023

    Historia na głosy. Ruszyła nowa kampania Centrum Archiwistyki Społecznej


  • 14.09.2023

    Najlepsze czasy dla potworów


  • 13.09.2023

    Magiczne pudełko


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek