logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kreacje / printy > Jak dobre wino
04.05.2021
Tematy: Kreacje / printy, Kampanie, Wielka Brytania, Komunikacja w rodzinie, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia, Równouprawnienie i tolerancja, Organizacje pozarządowe / NGO

Jak dobre wino



Seks osób starszych to tabu – i to pod każdą szerokością geograficzną. Jak wynika z badań, 67 proc. Brytyjczyków w wieku powyżej 65 roku życia twierdzi, że seks i intymność w ich grupie wiekowej są rzadko (43 proc.) lub w ogóle nie są (24 proc.) pokazywane w mediach. Z kolei aż 60 proc. obywateli Wielkiej Brytanii w wieku powyżej 65 lat nie czuje się komfortowo, rozmawiając otwarcie o seksie i intymności. Jako główny powód 66 proc. z nich wskazuje zakłopotanie.

Te dane skłoniły Relate, brytyjską organizację zajmującą się wspieraniem związków (m.in. doradztwem, terapią i mediacją), do stworzenia kampanii społecznej, mającej na celu przełamanie społecznych uprzedzeń dotyczących seksu seniorów. Do kampanii Let’s Talk The Joy of Later Life Sex zaproszono pięć par żyjących ze sobą w wieloletnich związkach oraz jedną kobietę. Wszyscy w formie krótkich filmów opowiedzieli o swoich dawnych i obecnych doświadczeniach seksualnych. Autorem zdjęć oraz osobą odpowiedzialną za wizualny kształt kampanii został John Rankin Waddell (oraz jego agencja Rankin), słynny fotograf specjalizujący się w wysmakowanych, czarno-białych portretach, na których uwiecznił m.in. Davida Bowiego czy Cate Blanchett.

Sukces medialny kampanii sprawił, że billboardy z fotosami jej bohaterów niebawem pojawią się na ulicach brytyjskich miast.

Wszystkich bohaterów kampanii oraz filmy z ich udziałem można obejrzeć TUTAJ.

NGO zdrowie billboard seniorzy film Komunikacja w rodzinie Równouprawnienie i tolerancja seks


Nazwa kampanii:
Let's Talk The Joy of Later Life Sex
Czas:
2021.4.25
Nadawca:
Relate
Media:
film, billboard
Wykonawca:
Ogilvy, Rankin (John Rankin Waddell)





06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 08.07.2025Kampanie

    Krystian, który nie miesza. Paradokument w słusznej sprawie

  • 06.07.2025slider

    Młodzi ludzie najbardziej samotni

  • 30.06.2025Wydarzenia

    Wielki trening z mistrzami olimpijskimi dla dzieci

  • 29.06.2025Kampanie

    Prokop oddał głos… psu

  • 23.06.2025Kampanie

    Uzależnienie od ekranów w reklamie KitKat

  • 21.06.2025Wydarzenia

    Artyści dla transplantacji. Już 24 czerwca w Warszawie!

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek