────── 18.05.2017
O ironio! 10 reklam społecznych z ironią, sarkazmem i cynizmem
Ironia dystansuje od problemu
„Jest dobrze. Żyjemy w ciasnocie a moglibyśmy w ogóle nie żyć.” Hasło napisane niczym strzępach kartonu to sarkastyczny komentarz dotyczący sytuacji mieszkaniowej Polaków. Outdoorową kampanię przeprowadziła w 2008 roku organizacja Habitat for Humanity Poland. Kreacją zajęła się agencja TBWA\TELESCOPE Kampaniespołeczne.pl piórem Piotra Płacheckiego negatywnie oceniły dawkę gorzkiej ironii zawartą w reklamie. – Na taki sarkazm mogą zdobyć się raczej osoby, których problem mieszkaniowy nie dotyczy. Nie sądźmy, że podobny stosunek do swojej sytuacji mają również dotknięci problemem – napisał copywriter agencji 180heartbeats.
Więcej: Tutaj
CZYTAJ TEŻ:
-
20.07.2024
Prawdziwi ludzie
-
15.07.2024
Morze cierpienia
-
11.07.2024
What is family
-
10.07.2024
Potwór basenowy
-
05.07.2024
Najgorszy dzień życia
-
03.07.2024
Pies jak z reklamy