────── 18.05.2017
O ironio! 10 reklam społecznych z ironią, sarkazmem i cynizmem
Ironia dystansuje od problemu
„Jest dobrze. Żyjemy w ciasnocie a moglibyśmy w ogóle nie żyć.” Hasło napisane niczym strzępach kartonu to sarkastyczny komentarz dotyczący sytuacji mieszkaniowej Polaków. Outdoorową kampanię przeprowadziła w 2008 roku organizacja Habitat for Humanity Poland. Kreacją zajęła się agencja TBWA\TELESCOPE Kampaniespołeczne.pl piórem Piotra Płacheckiego negatywnie oceniły dawkę gorzkiej ironii zawartą w reklamie. – Na taki sarkazm mogą zdobyć się raczej osoby, których problem mieszkaniowy nie dotyczy. Nie sądźmy, że podobny stosunek do swojej sytuacji mają również dotknięci problemem – napisał copywriter agencji 180heartbeats.
Więcej: Tutaj
CZYTAJ TEŻ:
-
07.11.2025
Stare Telefony Działają Cuda
-
03.11.2025
Kampanie kinowe dla instytucji publicznych
-
23.10.2025
Tiszert. T-Search
-
23.10.2025
Ciche sygnały
-
22.10.2025
ZWROTOMOCNI – o systemie kaucyjnym w lekkiej formie
-
22.10.2025
Holokaust, powtórz

