────── 18.05.2017
O ironio! 10 reklam społecznych z ironią, sarkazmem i cynizmem
Ironia dystansuje od problemu
2 / 10
„Jest dobrze. Żyjemy w ciasnocie a moglibyśmy w ogóle nie żyć.” Hasło napisane niczym strzępach kartonu to sarkastyczny komentarz dotyczący sytuacji mieszkaniowej Polaków. Outdoorową kampanię przeprowadziła w 2008 roku organizacja Habitat for Humanity Poland. Kreacją zajęła się agencja TBWA\TELESCOPE Kampaniespołeczne.pl piórem Piotra Płacheckiego negatywnie oceniły dawkę gorzkiej ironii zawartą w reklamie. – Na taki sarkazm mogą zdobyć się raczej osoby, których problem mieszkaniowy nie dotyczy. Nie sądźmy, że podobny stosunek do swojej sytuacji mają również dotknięci problemem – napisał copywriter agencji 180heartbeats.
Więcej: Tutaj
CZYTAJ TEŻ:
-
26.01.2023
Zrób coś za nic. Zostań dawcą szpiku
-
17.01.2023
Dbaj o siebie
-
13.01.2023
Jak reagują polskie gwiazdy na nagrania z ferm futrzarskich?
-
12.01.2023
Plastikowe łożyska
-
12.01.2023
(Nie) witaj szkoło!
-
11.01.2023
Gołąbek pokoju