Do wielkiej amerykańskiej kampanii promującej program Tap Project UNICEFu dołączyło też Las Vegas z reklamami w stylu… Las Vegas. Kreacje do kampanii pod hasłem „For one week, Vegas is keeping it clean.” są dziełem agencji R&R Partners.
Program „Tap Project” dostarcza czystą wodę najbiedniejszym dzieciom na świecie. Do kampanii włączają się od 2007 roku restauracje i kluby ze Stanów Zjednoczonych i Kanady, które w tydzień po Światowym Dniu Wody (22 marca) zbierają fundusze na dofinansowanie programu – klienci by dostać tradycyjnie darmową szklankę wody przed posiłkiem muszą za nią w tym tygodniu zapłacić 1 dolara. To koszt zapewnienia 1 dziecku czystej wody na 40 dni.
Działania reklamowe prowadzone były w tym roku m.in. w stanie Utah, w Denver i w Waszyngtonie.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
16.10.2024
Tam wasze miejsce!
-
14.10.2024
Nie pozwól na przerwę w podróży
-
10.10.2024
Widoki jutra
-
09.10.2024
Otchłań bez dna
-
08.10.2024
Obojętność nas spala
-
07.10.2024
Miejsce zbrodni palenia