„Obudził mnie uderzeniem w twarz…”, „…popchnął mnie na ścianę i zabrał telefon…”, „przestałam się czuć bezpiecznie we własnym domu…” – ofiary ataku, kradzieży i przemocy domowej opowiadają o swoich przeżyciach. Ich wypowiedzi wpisują się w ich twarze, co pokazuje, że doświadczenie przemocy staje się częścią człowieka i trudno się od niego uwolnić.
Pomysł na kreacje kampanii mógł być inspirowany słynnym plakatem promującym płytę Lou Reeda „Set the Twilight Reeling”, zaprojektowanym przez Stefana Sagmeistera.
„Find the strenght” jest fundrisingową kampanią brytyjskiej organizacji Victim Support, zajmującej się darmową i poufną pomocą ofiarom przestępstw, świadkom, rodzinom i przyjaciołom osób poszkodowanych. Przeszkoleni wolontariusze organizacji udzielają wsparcia psychologicznego, informacji na temat policyjnych i sądowych procedur, sposobów uzyskania odszkodowania. Victim Support to najstarsza i największa na świecie organizacja zajmująca się pomocą ofiarom i świadkom przemocy. Od 35 lat udzieliła pomocy już prawie 25 milionom poszkodowanym.
M.Lewkowicz
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
12.05.2024
Plastik to broń masowego rażenia
-
10.05.2024
Jestem tego warta
-
07.05.2024
Yeermułka
-
06.05.2024
Znaki, wszędzie znaki
-
26.04.2024
CelebryKłamstwa
-
25.04.2024
Łatwiej poskładać motocykl niż motocyklistę