„Obudził mnie uderzeniem w twarz…”, „…popchnął mnie na ścianę i zabrał telefon…”, „przestałam się czuć bezpiecznie we własnym domu…” – ofiary ataku, kradzieży i przemocy domowej opowiadają o swoich przeżyciach. Ich wypowiedzi wpisują się w ich twarze, co pokazuje, że doświadczenie przemocy staje się częścią człowieka i trudno się od niego uwolnić.
Pomysł na kreacje kampanii mógł być inspirowany słynnym plakatem promującym płytę Lou Reeda „Set the Twilight Reeling”, zaprojektowanym przez Stefana Sagmeistera.
„Find the strenght” jest fundrisingową kampanią brytyjskiej organizacji Victim Support, zajmującej się darmową i poufną pomocą ofiarom przestępstw, świadkom, rodzinom i przyjaciołom osób poszkodowanych. Przeszkoleni wolontariusze organizacji udzielają wsparcia psychologicznego, informacji na temat policyjnych i sądowych procedur, sposobów uzyskania odszkodowania. Victim Support to najstarsza i największa na świecie organizacja zajmująca się pomocą ofiarom i świadkom przemocy. Od 35 lat udzieliła pomocy już prawie 25 milionom poszkodowanym.
M.Lewkowicz
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
19.09.2023
Dach nad głową
-
19.09.2023
Paszport do przyszłości
-
18.09.2023
Źrenice
-
14.09.2023
Najlepsze czasy dla potworów
-
13.09.2023
Magiczne pudełko
-
12.09.2023
Ochraniacze dla psychiki