logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kreacje / printy > Gwiazda dance, Piotr Cyrwus, namawia do mycia rączek
23.11.2020
Tematy: Kreacje / printy, Kampanie, Polska, Edukacja, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia

Gwiazda dance, Piotr Cyrwus, namawia do mycia rączek



Mycie rąk to jedna z najprostszych i najbardziej skutecznych metod walki z koronawirusem. Ale ileż razy można zachęcać do wykonywania tej czynności?

Marka Kotlin poradziła sobie z tą kwestią w brawurowy sposób, zatrudniając Piotra Cyrwusa, aktora powszechnie kojarzonego z kultową postacią Rysia z Klanu – maniakalnego orędownika mycia rąk. Tym razem Cyrwus wciela się w gwiazdora muzyki dance, w kreszowym dresie i czerwonych okularach przeciwsłonecznych, który zachęca do używania keczupów Kotlin a równocześnie namawia do „mycia rączek”.

Absurdalnej całości dopełnia teledysk stylizowany na nagrania VHS z lat 80. XX wieku, kulturę vaporwawe oraz kultowe uniwersum artystyczne „Kraina Grzybów TV”.

To nie pierwsza współpraca aktora i marki Kotlin. Pół roku temu Piotr Cyrwus wystąpił w trzech innych klipach promujących – oprócz keczupów – mycie rąk i higienę przy posiłkach.

zdrowie Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji COVID19 Coronavirus pandemia epidemia COVID-19 SARS-CoV-2 Kotlin Piotr Cyrwus Myj rączki higiena Rysio z Klanu


Nazwa kampanii:
Król mycia rączek feat. Kotlin
Czas:
2020.11.20
Nadawca:
Kotlin (Maspex)
Media:
film
Wykonawca:
Feeders Agency
Adresaci:
ogół społeczeństwa





17.12.2025 polecamy

Słowa, które zostają na dłużej. Świąteczna kampania o przemocy słownej


Brazylijska marka kosmetyczna O Boticário rozpoczęła swoją świąteczną kampanię filmem poruszającym temat napięć i przemocy słownej w relacjach rodzinnych. Projekt zatytułowany „Christmas Photo Album” zachęca do refleksji nad tym, jak komentarze wypowiadane w gronie najbliższych wpływają na poczucie własnej wartości i relacje w rodzinie. Inspiracją dla kampanii były wyniki badania przeprowadzonego na zlecenie marki przez firmę konsultingową On The Go. Z danych wynika, że 86 proc. badanych doświadczyło tzw. rodzinnego bullyingu, jednak tylko 17 proc. z nich rozmawia o tym problemie otwarcie. Komentarze, które ranią Film stworzony przez agencję AlmapBBDO pokazuje najczęstsze formy przemocy słownej w rodzinach. Są to przede...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kampanie

zobacz także


  • 17.12.2025Kampanie

    Słowa, które zostają na dłużej. Świąteczna kampania o przemocy słownej

  • 16.12.2025Wydarzenia

    Gdy smartfon odciąga uwagę od bliskich

  • 12.12.2025Kampanie

    Serialowa estetyka w służbie bezpieczeństwa drogowego

  • 11.12.2025Kampanie

    Zabawki z czasem się nudzą

  • 09.12.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Nakarm psa z OLX. Tysiące zwierząt czekają!

  • 03.12.2025Kampanie

    Edukacja Obywatelska w praktyce

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek