logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kreacje / printy > Grymasy mięśni
13.06.2009
Tematy: Kreacje / printy

Grymasy mięśni



Francuskie Ministerstwo Pracy już po raz drugi rozpoczęło kampanię mającą zwrócić uwagę pracodawców na problemy zdrowotne ich pracowników. Kampania „Troubles musculo-squelettiques. La prévention, on s’y met tous” (Problemy kostno-mięśniowe. Wszyscy angażujemy się w prewencję) dotycząca problemów układu kostno-mięśniowego ruszyła 6 maja b.r. Hasło kampanii „Quand un salarié souffre, c’est toute l’entreprise qui est affaiblie” (Kiedy pracownik cierpi, osłabiona jest cała firma) ma dotrzeć do pracodawców i przekonac ich, że powinni zatroszczyć się o zdrowie i komfort pracowników dla dobra całej firmy.

Na potrzeby kampanii agencja Lowe Straéus stworzyła 6 kreacji wykorzystanych na plakatach i dwa spoty radiowe. Reklamy przedstawiają różnych pracowników, głównie fizycznych, których miejscowy ból np. łokcia zobrazowany jest w formie krzyczącej z bólu szczęki. Pod zdjęciem wyjaśnione jest przesłanie kampanii: W firmie trudne warunki pracy mogą przyczynić się do powstania kłopotów układu kostno-mięśniowego. Zarówno dla pracowników, jak i dla firmy, urazy zawodowe są realną przyczyną spadku wydajności, nie licząc straconych dni każdego roku. Dokonaj diagnozy, która pozwoli identyfikować i rozumieć ryzykowane sytuacje pracy. Dzięki temu będzie można podjąć działania poprawiające warunki pracy pracowników, a tym samym zwiększy konkurencyjność firmy.
M. Kryńska








06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 11.06.2025Kreacje / printy

    Po stronie mocy korników

  • 10.06.2025Kreacje / printy

    Dostrój się do drogi

  • 08.06.2025Kreacje / printy

    W chłodni

  • 06.06.2025Kreacje / printy

    Zepsute bajki

  • 30.05.2025Kreacje / printy

    Real Reality Show

  • 08.05.2025Kreacje / printy

    Za każdym motocyklistą…

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek