logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Polska, Pomoc społeczna
   ──────  28.11.2010

Grunt to rodzina – po raz siódmy



Trwa siódma edycja kampanii "Grunt to rodzina" organizowanej przez Fundację Świętego Mikołaja. Jej celem jest promocja rodzicielstwa zastępczego i przełamywanie stereotypów oraz barier, które utrudniają powstawanie nowych placówek tego typu oraz zebranie funduszy na Fundusz Edukacyjny dla dzieci z rodzinnych domów dziecka oraz rodzin zastępczych.

Plakaty utrzymane w bajkowej stylistyce rodem z ilustracji książek dla dzieci przedstawiają biskupa św. Mikołaja w otoczeniu dzieci. Grafice towarzyszy hasło "Grunt to rodzina. Pomóż rodzinnym domom dziecka" i informacja o możliwości zasilenia Funduszu Edukacyjnego przez wysłanie smsa.

26 listopada w popołudniowej audycji Trójki odbyła się aukcja przedmiotów podarowanych przez znane osoby, prowadzona przez Kubę Strzyczkowskiego. W ramach akcji ukaże się również płyta „Idą Święta 4” z tegoroczną wersją „Karpia”, do którego słowa napisał Andrzej Poniedzielski, a zaśpiewają i recytują m.in.: Artur Andrus, Piotr Baron, Piotr Kaczkowski, Wojciech Mann, Marek Niedźwiecki, Kuba Strzyczkowski czy Agnieszka Szydłowska. Całkowity dochód ze sprzedaży płyty również zostanie przeznaczony na rzecz dzieci z rodzinnych domów dziecka. Dodatkowo, od 22 listopada mBank prowadzi sprzedaż specjalnej edycji kubków (1000 szt.) na portalu aukcyjnym Allegro.pl. Dochód z aukcji w pełni wesprze Fundusz Edukacyjny.

Kampania została poprzedzona analizą potrzeb edukacyjnych w rodzinnych domach dziecka z całej Polski. Sprawdzono między innymi wiek dzieci, ich wyniki w szkole, chęć podjęcia dalszej nauki oraz możliwości pomocy. Wyniki badań nie są optymistyczne: 76% dzieci trafiających do rodzinnych domów dziecka ma niższe szanse edukacyjne niż ich rówieśnicy (MillwardBrown SMG/KRC, 2008). Wg opiekunów głównymi przyczynami tego zjawiska są opóźnienia rozwojowe (wymienia je 88% badanych) oraz opóźnienia edukacyjne (80%).

Partnerem tegorocznej edycji kampanii Grunt to rodzina jest Biuro Polityki Społecznej m.st. Warszawy, natomiast patronat honorowy objęła Prezydent m.st. Warszawy Hanna Gronkiewicz-Waltz.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Grunt to rodzina
Czas:
2010.11.25 - 2010.12.25
Tematy:
Pomoc społeczna
Kraje:
Polska
Nadawca:
Fundacja Świętego Mikołaja
Media:
Prasa, radio, telewizja, outdoor
Wykonawca:
Fundacja Świętego Mikołaja, Initiative Media Warszawa
Adresaci:
Potencjalni darczyńcy
Hasło kampani:
Grunt to rodzina. Pomóż rodzinnym domom dziecka





polecamy ─── 16.05.2022

Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


W środę 25 maja EXPO XXI Warszawa stanie się polskim centrum odpowiedzialnego biznesu. Prezentacja firm w obszarze zrównoważonego...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 16.05.2022

    Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


  • 10.05.2022

    Gazeta.pl i Ukrayina.pl licytują słynne znaczki pocztowe z podpisami bohaterów Ukrainy


  • 06.05.2022

    Muzeum Narodowe w Warszawie i AMS pokazują sztukę w przestrzeni miasta


  • 03.05.2022

    Ruszyły zgłoszenia do Effie Awards 2022. Szykują się zmiany w kategoriach


  • 02.05.2022

    Alkohol oszukuje


  • 01.05.2022

    Słodkie Święto Pracy


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek