Był penis w wersji kreskówkowo – przygodowej, a teraz penis grozy. Reklama z trupio białym fallusem z językiem węża rozpowszechniane były w barowych i klubowych damskich toaletach, a także w tych dla panów w lokalach gejowskich. Nadawcą tej kampanii jest AIDES, a jej twórcy z TBWA\Paris otrzymali za nią Brązowego Lwa w Cannes w 2002 roku. Na jej potrzeby przygotowano także kreację skierowaną do heteroseksualnych mężczyzn przedstawiającą damskie łono z przystrzyżonymi w kształt trumny włosami łonowymi.
Więcej o tej kampanii: Tutaj
CZYTAJ TEŻ:
-
21.11.2024
Gwiazdka dla bezdomniaków
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie
-
05.11.2024
Faceci nie chcą kwiatów
-
04.11.2024
Nie chcesz trafić do tego dołka
-
31.10.2024
Poszły z dymem