logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Green Giant nagradza zielonych liderów i zielonych rodziców
14.02.2011
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR, Ekwador

Green Giant nagradza zielonych liderów i zielonych rodziców



Każdy, kto prowadzi działania ekologiczne na rzecz lokalnej społeczności, może zgłosić się do konkursu Green Awards organizowanego przez firmę Green Giant (amerykańskiego producenta mrożonych i puszkowanych przetworów z warzyw) i wygrać 25 tys. dolarów na rozwój swojej zielonej inicjatywy.

Głosowanie odbędzie się w jednej z czterech kategorii:
1. Lider ekodziałalności na rzecz wspólnoty: kategoria skierowana do polityków lub funkcjonariuszy państwowych, dbających w czasie sprawowania urzędu o środowisko naturalne.
2. Zielony przemysłowiec: wynalazca lub przedsiębiorca, który w swojej pracy kieruje się względami ekologicznymi.
3. Zielony organizator lokalny: pomysłodawca projektu, który poprawił jakość funkcjonowania lokalnej społeczności.
4. Zielony rodzic: osoba dbająca o środowisko naturalne dla przyszłych pokoleń.

Swoje zgłoszenia można przesyłać do 6 marca. Aby wystartować w konkursie trzeba się zarejestrować na stronie www.thegreenawards.com i przesłać 1-minutowy film opisujący własną inicjatywę ekologiczną oraz wyjaśnienie, w jaki sposób pomogła ona lokalnej społeczności. W krótkim liście trzeba uzasadnić, jak zwycięstwo w konkursie Green Awards i zdobycie głównej nagrody pieniężnej może pomóc w prowadzonej działalności na rzecz środowiska i czy wygrana zachęci kolejne osoby do włączenia się do działań. Konkurs adresowany jest do obywateli USA.

Do ścisłego finału przejdzie 12 najciekawszych i najbardziej innowacyjnych pomysłów. W maju w Los Angeles, w czasie uroczystej gali wręczenia nagród, ogłoszone zostaną wyniki. Za zajęcie pierwszego miejsca czeka nagroda w wysokości 25 tys. dolarów na dalszą realizację przyjaznego środowisku projektu.
M. Lewkowicz








03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

  • 22.10.2024Kreacje / printy

    The Mandala Boob

  • 05.09.2024Kreacje / printy

    Bohaterowie

  • 06.08.2024Kreacje / printy

    Soap Me Up

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek