Krwiodawstwo oznacza bohaterstwo – to nie ulega wątpliwości. Nic zatem dziwnego, że kampanie społeczne zachęcające odbiorców do honorowej donacji krwi często sięgają po heroiczny sztafaż: pojawiają się w nich superbohaterowie, nagrody, puchary, etc.
Kampania Heroes (Bohaterowie) zrealizowana na zamówienie ISTCRE (Instituto Cruz Roja Ecuatoriana) idzie o krok dalej: pokazuje, że oddawanie krwi ratuje życie dokładnie w momencie wypadku. A honorowi krwiodawcy są niczym innym jak tarczą osłaniającą przed pociskiem, ręką która pozwala bezpiecznie wyjść z gruzowiska czy przypadkowym przechodniem, który w ostatnim momencie wciąga nieostrożnego pieszego na chodnik.
txt: Dorota Chrobak
Nazwa kampanii:
Heroes
Czas:
2024.9
Kraje:
Ekwador
Nadawca:
ISTCRE (Instituto Cruz Roja Ecuatoriana)
Media:
print, outdoor
Wykonawca:
Mayday AD, Ecuador
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
03.10.2024
Znamy nominowanych jubileuszowej 25. edycji Effie Awards Poland
-
03.10.2024
Noc Księgarń już 4 października. Prawie dwieście wydarzeń w 180 księgarniach
-
30.09.2024
Jesienny talerz żywieniowy
-
30.09.2024
Po prostu się rusz!
-
27.09.2024
25 lat Galerii Rusz
-
26.09.2024
Jak oswoić prądożerców?