Krwiodawstwo oznacza bohaterstwo – to nie ulega wątpliwości. Nic zatem dziwnego, że kampanie społeczne zachęcające odbiorców do honorowej donacji krwi często sięgają po heroiczny sztafaż: pojawiają się w nich superbohaterowie, nagrody, puchary, etc.
Kampania Heroes (Bohaterowie) zrealizowana na zamówienie ISTCRE (Instituto Cruz Roja Ecuatoriana) idzie o krok dalej: pokazuje, że oddawanie krwi ratuje życie dokładnie w momencie wypadku. A honorowi krwiodawcy są niczym innym jak tarczą osłaniającą przed pociskiem, ręką która pozwala bezpiecznie wyjść z gruzowiska czy przypadkowym przechodniem, który w ostatnim momencie wciąga nieostrożnego pieszego na chodnik.
txt: Dorota Chrobak
Nazwa kampanii:
Heroes
Czas:
2024.9
Nadawca:
ISTCRE (Instituto Cruz Roja Ecuatoriana)
Media:
print, outdoor
Wykonawca:
Mayday AD, Ecuador
zobacz także
-
06.07.2025slider
Młodzi ludzie najbardziej samotni
-
30.06.2025Wydarzenia
Wielki trening z mistrzami olimpijskimi dla dzieci
-
29.06.2025Kampanie
Prokop oddał głos… psu
-
23.06.2025Kampanie
Uzależnienie od ekranów w reklamie KitKat
-
16.06.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja
-
12.06.2025Kampanie
Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?