Kreacje / printy, Kampanie, Brazylia, Ekologia i środowisko, Konsumpcjonizm i konsumenci, Kultura i sztuka
────── 24.03.2022
Grand Theft Auto pod wodą
Los Santos to fikcyjne, wzorowane na Los Angeles miasto, będące miejscem akcji gier z serii Grand Theft Auto.
Na potrzeby kampanii społecznej Los Santos +3ºC stworzono – w oparciu o badania naukowe – symulację zmian w jego najbliższym otoczeniu, będących efektem globalnego ocieplenia o trzy stopnie Celsjusza. Symulacja miała charakter kompleksowy: podniesiono poziom wód, czego efektem było zalanie niżej położonych terenów, opróżniono rezerwuary wody pitnej, drastycznie zubożono lokalną faunę i florę, etc. Zmiany dotknęły także uczestników rozgrywki (np. ich postaci szybciej się męczyły), a do ich zadań zaczęły dołączać wcześniej nieznane wyzwania, typu transport wody pitnej.
Zapis kampanii można obejrzeć poniżej:
Nazwa kampanii:
LosSantos+3ºc
Czas:
2022.2.24
Kraje:
Brazylia
Nadawca:
GreenPeace Brazil
Media:
integrated
Wykonawca:
WPP, Brazil
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
19.11.2024
Drzewo Roku 2025 – zgłoszenia do końca listopada!
-
15.11.2024
„Moje czarne szczęście” już w sprzedaży w Biedronce
-
11.11.2024
Te kampanie społeczne dostały Effie!
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie
-
05.11.2024
Faceci nie chcą kwiatów