logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > Gracze GTA w Brazylii mogą szczepić swoje postaci
23.11.2021
Tematy: Wydarzenia, Brazylia, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Konsumpcjonizm i konsumenci, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia

Gracze GTA w Brazylii mogą szczepić swoje postaci



Pfizer Brazil i Grand Theft Auto Role Play (GTA RP) połączyli swoje siły, by zachęcić zwłaszcza młodych Brazylijczyków do masowych szczepień przeciwko koronawirusowi.

GTA RP to fanowska wersja gry, pozwalająca na odgrywania ról w trybie wieloosobowym. W ramach specjalnej misji – oznaczonej hasztagiem #InGameVaccine – gracze mogą zaszczepić swoje postaci w jednym z centrów szczepień firmy Pfizer w Cidade Alta, największym i najpopularniejszym serwerze GTA RP w Ameryce Łacińskiej. Następnie każdy gracz musi zaszczepić się w rzeczywistości i na Instagramie lub Twitterze umieścić swoje zdjęcie z awatarem, opatrzone hasztagiem kampanii. Dzięki całej procedurze można zyskać dodatkowe punkty bonusowe. Szczepienie cyfrowe symbolizowane jest przez specjalny, niebieski plaster na ramieniu.

Brazylia jest krajem szczególnie dotkniętym pandemią koronawirusa. Do tej pory na Covid-19 zmarło tam ponad 610 tysięcy obywateli.

zdrowie szczepienia konsumpcjonizm konsumenci Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji COVID19 pandemia epidemia COVID-19 Brazylia koronawirus gra video GTA


Nazwa wydarzenia:
Gracze GTA w Brazylii mogą szczepić swoje postacie
Czas:
2021.11.22
Tematy:
Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Konsumpcjonizm i konsumenci, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia
Kraje:
Brazylia
Nadawca:
Pfizer Brazil i Grand Theft Auto Role Play
Hasło kampani:
#InGameVaccine





03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 12.06.2025Kampanie

    Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?

  • 11.06.2025Kreacje / printy

    Po stronie mocy korników

  • 10.06.2025Kreacje / printy

    Dostrój się do drogi

  • 10.06.2025Wydarzenia

    Drzewo Roku po raz 15!

  • 08.06.2025Kreacje / printy

    W chłodni

  • 06.06.2025Kreacje / printy

    Zepsute bajki

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek