logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Gra sprawia cierpienie
10.01.2007
Tematy: Kampanie, Belgia, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia

Gra sprawia cierpienie

Your browser does not support the video tag.


…a powinna być przyjemnością. Uzależnić można się od wielu rzeczy, w tym i od gier oraz emocji, które im towarzyszą. W 2007 roku w Belgii pod hasłem "Le jeu est un plaisir… pourtant, 200.000 Belges en souffrent” (Gra jest przyjemnością…jednak 200 tysięcy Belgów cierpi z jej powodu) powstała kampania skierowana do nałogowych hazardzistów. Uświadamiała, że nałóg zaślepia – prowadzi do cierpienia i samotności.

W ramach kampanii powstał animowany spot reklamowy, na którym przy stole siedzi rodzina i przyjaciele wspólnie grając w grę planszową. Gdy kośćmi rzuca ojciec, pozostali współtowarzysze wieczoru zaczynają znikać. Mężczyzna powtarza gest, coraz bardziej rozemocjonowany, w końcu zostaje sam przy stole. Hasło kampanii informuje, że gra i hazard mogą być przyczyną cierpienia.
M. Kryńska



Nazwa kampanii:
Le jeu
Czas:
2007.1.1 - 2007.1.31
Nadawca:
CREAA (Centre de Recherche, d'Evaluation et d'Action sur les Assuétudes)
Media:
Telewizja, plakat, internet
Wykonawca:
Alta
Adresaci:
Społeczeństwo belgijskie, osoby dorosłe, hazardziści
Hasło kampani:
Le jeu est un plaisir... pourtant, 200.000 Belges en souffrent. (Gra jest przyjemnością...jednak 200 000 Belgów cierpi z jej powodu)





10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Stare Telefony Działają Cuda

  • 03.11.2025Akcje

    Kampanie kinowe dla instytucji publicznych

  • 23.10.2025Kreacje / printy

    Tiszert. T-Search

  • 23.10.2025Kreacje / printy

    Ciche sygnały

  • 22.10.2025Kampanie

    ZWROTOMOCNI – o systemie kaucyjnym w lekkiej formie

  • 22.10.2025Kreacje / printy

    Holokaust, powtórz

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek