Gorące i pełne seksu mamuśki są naprawdę matkami. Spojrzenie na wyzywające na zdjęciach prostytutki z tej perspektywy zaproponowała odbiorcom argentyńska organizacja Ammar walcząca o obronę praw i zdrowia kobiet zajmujących się prostytucją.
W kampanii realizowanej w marcu br. wykorzystano typowe dla seks-ogłoszeń ulotki, wkładane m.in. za wycieraczki samochodów, które przedstawiają półnagie kobiety w wyzywających pozach i zachęcają do korzystania z ich usług. Po rozłożeniu każdej z ulotek, obraz nabiera nieco innego znaczenia. Dzięki zabiegom graficznym, elementy nagości połączono z ilustracjami, które na potrzeby akcji przygotował Diego Grandi. Pośladki czy biust kobiety z okładki wkomponowano w obrazki z codziennego życia rodzinnego np. gotowania, kąpieli dziecka czy rozwieszanie prania pokazując kobiety z zupełnie innej perspektywy.
Kampania informuje zaskoczonego odbiorcę: „The 93% of sex workers are mothers. We need a law to regulate their jobs” (93% seks-pracowników jest matkami. Potrzebne jest prawo by regulować ich pracę), a jej głównym celem jest zmiana prawa i wprowadzenie prorodzinnych i prozdrowotnych uregulowań dotyczących pracy w seks-biznesie.
P. Michaluk
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
26.01.2023
Zrób coś za nic. Zostań dawcą szpiku
-
17.01.2023
Dbaj o siebie
-
16.01.2023
Bolt przedłuża współpracę z Feminoteką
-
13.01.2023
Jak reagują polskie gwiazdy na nagrania z ferm futrzarskich?
-
12.01.2023
Plastikowe łożyska
-
12.01.2023
(Nie) witaj szkoło!