────── 19.05.2017
Zakazany owoc smakuje najbardziej. 10 kampanii dla nastolatków
Goły smutny penis
3 / 10
Francuska organizacja AIDES, zajmująca się profilaktyką HIV/AIDS, regularnie co kilka miesięcy organizuje kampanie kierowane do młodzieży i zachęcające do używania prezerwatyw. Zawsze są bardzo odważne – pełne symboli seksualnych i jednocześnie humoru. Spot „Naughty Graffiti” wykonany przez paryski oddział agencji TBWA opowiada o lekkomyślnym penisie, z którym nikt nie chce nawiązać bliższej relacji bez odpowiedniej ochrony. Jak można nie lubić tego filmu?
Więcej o tej kampanii: Tutaj
CZYTAJ TEŻ:
-
06.06.2023
Przerwij przerwę
-
06.06.2023
Pogrzeb w Katarze
-
05.06.2023
Nie potrzebujemy kolejnych „bohaterów”
-
30.05.2023
Stare zwierzęta hodowlane
-
29.05.2023
Żywy font, by przeciwdziałać wymieraniu zwierząt
-
25.05.2023
Dog save the King!