────── 19.05.2017
Zakazany owoc smakuje najbardziej. 10 kampanii dla nastolatków
Goły smutny penis
Francuska organizacja AIDES, zajmująca się profilaktyką HIV/AIDS, regularnie co kilka miesięcy organizuje kampanie kierowane do młodzieży i zachęcające do używania prezerwatyw. Zawsze są bardzo odważne – pełne symboli seksualnych i jednocześnie humoru. Spot „Naughty Graffiti” wykonany przez paryski oddział agencji TBWA opowiada o lekkomyślnym penisie, z którym nikt nie chce nawiązać bliższej relacji bez odpowiedniej ochrony. Jak można nie lubić tego filmu?
Więcej o tej kampanii: Tutaj
CZYTAJ TEŻ:
-
20.07.2024
Prawdziwi ludzie
-
15.07.2024
Morze cierpienia
-
11.07.2024
What is family
-
10.07.2024
Potwór basenowy
-
05.07.2024
Najgorszy dzień życia
-
03.07.2024
Pies jak z reklamy