────── 19.05.2017
Zakazany owoc smakuje najbardziej. 10 kampanii dla nastolatków
Goły smutny penis
Francuska organizacja AIDES, zajmująca się profilaktyką HIV/AIDS, regularnie co kilka miesięcy organizuje kampanie kierowane do młodzieży i zachęcające do używania prezerwatyw. Zawsze są bardzo odważne – pełne symboli seksualnych i jednocześnie humoru. Spot „Naughty Graffiti” wykonany przez paryski oddział agencji TBWA opowiada o lekkomyślnym penisie, z którym nikt nie chce nawiązać bliższej relacji bez odpowiedniej ochrony. Jak można nie lubić tego filmu?
Więcej o tej kampanii: Tutaj
CZYTAJ TEŻ:
-
25.04.2024
„Śniadanie już nie na trawie”
-
24.04.2024
Dla twojego bezpieczeństwa
-
22.04.2024
Z dupy problem
-
19.04.2024
Kto dogoni psa? Nikt
-
19.04.2024
Nic się nie stałooooo!
-
17.04.2024
Najlepszy przyjaciel sadysty