────── 15.01.2010
Goły smutny penis
Lekkomyślny penis budzi popłoch. Po wielu "hitowych" kampaniach organizacji AIDES przyszedł czas na kolejną – tym razem opartą na niegrzecznym łazienkowym graffiti. Przesłanie jest konsekwentnie takie samo – należy używać prezerwatyw by chronić się przed zakażeniem wirusem HIV. Jak pokazuje reklama nikt nie chce nawiązać bliższej relacji bez odpowiedniej ochrony.
Nazwa kampanii:
Naughty Graffiti
Czas:
2010.1.5 - 2010.1.29
Kraje:
Francja
Nadawca:
AIDES
Media:
Internet
Wykonawca:
TBWA Paris
Adresaci:
Osoby młode i dorosłe
Hasło kampani:
Protegez-vous (Chroń się)
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
16.10.2024
Tam wasze miejsce!
-
14.10.2024
Nie pozwól na przerwę w podróży
-
10.10.2024
Widoki jutra
-
09.10.2024
Otchłań bez dna
-
08.10.2024
Obojętność nas spala
-
07.10.2024
Miejsce zbrodni palenia