logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kreacje / printy > Głusi nie gęsi
17.10.2013
Tematy: Kreacje / printy

Głusi nie gęsi

Your browser does not support the video tag.
Your browser does not support the video tag.


„Głusi nie gęsi, swój język mają” – brzmi jedno z haseł kampanii zainicjowanej i przygotowanej przez Polski Związek Głuchych, mającej przypominać o braku dostępności różnych informacji w języku migowym, co powoduje wykluczenie osób głuchych. Jak informuje kampania, język polski jest dla większości głuchych polskich obywateli językiem obcym, a ich pierwszym językiem jest polski język migowy.

Druga linia kreacyjna kampanii skupia się na promowaniu zatrudniania osób głuchych hasłem „W ciszy łatwiej się skupić. Osoby niesłyszące są wydajnymi pracownikami”. Bohaterowie plakatów przedstawieni są w otwartych przestrzeniach biurowych, ale towarzyszący zgiełk zdaje się im w ogóle nie przeszkadzać.  

Plakaty i spoty w środkach komunikacji miejskiej pojawiły się 29 września, w który wypadł w tym roku Międzynarodowy Dzień Głuchych (obchodzony w ostatnią niedzielę tego miesiąca). Plakaty pojawią się także w instytucjach publicznych.








03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 08.05.2025Kreacje / printy

    Za każdym motocyklistą…

  • 25.04.2025Kreacje / printy

    „Ghiblification” — tym razem jako sygnał ostrzegawczy

  • 14.04.2025Kreacje / printy

    Całkiem (nie)znany gatunek kwiatów

  • 28.03.2025Kreacje / printy

    Strzelanina

  • 26.03.2025Kreacje / printy

    Znikający świergot

  • 24.03.2025Kreacje / printy

    Konkretna ochrona

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek