Głośne NIE sztucznemu wizerunkowi kobiety! – wypowiada Dove
Zaledwie 2 na 10 Polek uważa się za piękne i aż 8 na 10 chcę wyglądać jak najlepiej, a nie podążać za lansowanymi w mediach kanonami piękna, ale zaledwie. Odpowiedzią na wyniki przeprowadzonego sondażu, marka Dove po raz kolejny wspiera Polki w uwolnieniu od presji bycia idealną, bez skazy, o nienagannej sylwetce, z określonym rozmiarem biustu, czy kształtem ust. Kampania „Moje piękno, Moja Historia” przedstawia historie sześciu Polek, które same definiują swoje pojęcie piękna.
Od wielu lat Dove mówi głośno NIE wyidealizowanemu, nierzeczywistemu wizerunkowi kobiety, jaki prezentowany jest na co dzień w mediach, reklamie czy telewizyjnych serialach. Rozpoczynając nową, wizerunkową kampanie „Moje piękno, Moja Historia” przekonuje Polki, iż w rzeczywistości wszystkie kobiety są piękne, i zasługują na bycie szczęśliwymi „– a czy to w sobie dostrzeżemy i docenimy, zależy tylko od nas samych!”
W ramach rozpoczętej 18 czerwca akcji społecznej, Dove przedstawia historie 6 różnych Polek, które łączy jedno – czują się piękne, ponieważ same definiują swoje pojęcie piękna. Za kreację kampanii odpowiada agencja AdValue. Spoty udostępniono w internecie (m.in. serwisy VoD, Facebook, Instagram), zaplanowano również współpracę z influencerami oraz emisję telewizyjną.
– W Dove wierzymy, że piękno powinno być źródłem pewności siebie, a nie powodem negatywnych emocji. Dlatego właśnie inspirujemy kobiety, by chciały wyglądać jak najlepiej, ponieważ dzięki świetnemu wyglądowi i doskonałemu samopoczuciu czują się szczęśliwsze.
Od wielu lat Dove mówi głośno NIE wyidealizowanemu, nierzeczywistemu wizerunkowi kobiety i zachęca by dołączyły do akcji dzieląc się z innymi swoją historią piękna używając #MojePięknoMojaHistoria
Badanie w 2016 roku na zlecenie marki Dove przez firmę Zymetria przeprowadzono na reprezentatywnej próbie 508 kobietach w wieku 15-55 lat z całej Polski. Wyniki badania i szczegóły kampanii znajdują się na oficjalnej stronie marki.
zobacz także
-
09.12.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
Nakarm psa z OLX. Tysiące zwierząt czekają!
-
07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
Stare Telefony Działają Cuda
-
03.10.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
Miniserial o cyberbezpieczeństwie od T-Mobile
-
01.09.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
„Zatrzymaj hejt – nadawaj dobro” – kampania DHL eCommerce Polska
-
25.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
Dziewczynki Roku według TIME i LEGO. Wśród nich Polka
-
17.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
InPost ratuje życie


