Głośne NIE sztucznemu wizerunkowi kobiety! – wypowiada Dove
Zaledwie 2 na 10 Polek uważa się za piękne i aż 8 na 10 chcę wyglądać jak najlepiej, a nie podążać za lansowanymi w mediach kanonami piękna, ale zaledwie. Odpowiedzią na wyniki przeprowadzonego sondażu, marka Dove po raz kolejny wspiera Polki w uwolnieniu od presji bycia idealną, bez skazy, o nienagannej sylwetce, z określonym rozmiarem biustu, czy kształtem ust. Kampania „Moje piękno, Moja Historia” przedstawia historie sześciu Polek, które same definiują swoje pojęcie piękna.
Od wielu lat Dove mówi głośno NIE wyidealizowanemu, nierzeczywistemu wizerunkowi kobiety, jaki prezentowany jest na co dzień w mediach, reklamie czy telewizyjnych serialach. Rozpoczynając nową, wizerunkową kampanie „Moje piękno, Moja Historia” przekonuje Polki, iż w rzeczywistości wszystkie kobiety są piękne, i zasługują na bycie szczęśliwymi „– a czy to w sobie dostrzeżemy i docenimy, zależy tylko od nas samych!”
W ramach rozpoczętej 18 czerwca akcji społecznej, Dove przedstawia historie 6 różnych Polek, które łączy jedno – czują się piękne, ponieważ same definiują swoje pojęcie piękna. Za kreację kampanii odpowiada agencja AdValue. Spoty udostępniono w internecie (m.in. serwisy VoD, Facebook, Instagram), zaplanowano również współpracę z influencerami oraz emisję telewizyjną.
– W Dove wierzymy, że piękno powinno być źródłem pewności siebie, a nie powodem negatywnych emocji. Dlatego właśnie inspirujemy kobiety, by chciały wyglądać jak najlepiej, ponieważ dzięki świetnemu wyglądowi i doskonałemu samopoczuciu czują się szczęśliwsze.
Od wielu lat Dove mówi głośno NIE wyidealizowanemu, nierzeczywistemu wizerunkowi kobiety i zachęca by dołączyły do akcji dzieląc się z innymi swoją historią piękna używając #MojePięknoMojaHistoria
Badanie w 2016 roku na zlecenie marki Dove przez firmę Zymetria przeprowadzono na reprezentatywnej próbie 508 kobietach w wieku 15-55 lat z całej Polski. Wyniki badania i szczegóły kampanii znajdują się na oficjalnej stronie marki.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
16.07.2024
Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku
-
24.05.2024
Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland
-
17.05.2024
Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów
-
30.04.2024
Jak opowiadać o działaniach pro publico bono? Webinar Effie in Practice dla NGO
-
29.03.2024
Maty dla schroniskowych zwierząt czyli drugie życie plecaków Glovo
-
22.03.2024
Zamień „elektrograty” na kwitnące kwiaty od Castoramy