Bez krtani czy zębów, za to z chorobą dziąseł, rakiem płuc czy po przebytym udarze, albo patrzący na swoje przedwcześnie urodzone dziecko w inkubatorze. Uzależnieni od nikotyny, którzy wskutek nałogu ponieśli poważne uszczerbki na zdrowiu, wystąpili w spotach kampanii "Tips from former smokers" ("Wskazówki od byłych palaczy").
Jest to trzecia edycja kampanii prowadzonej przez Centers for Disease Control and Prevention (CDC), jedną z agend rządu Stanów Zjednoczonych zajmującą się zdrowiem. W poprzednich odsłonach również opowiedziano prawdziwe historie związane z nałogiem. W ramach tegorocznej akcji przygotowano 30-sekundowe spoty telewizyjne oraz kilkuminutowe filmy, w których występują bohaterowie telewizyjnych reklam.
Organizatorzy podają, że we wrześniu 2013 periodyk medyczny "Lancet" opublikował artykuł o efektach pierwszej edycji kampanii, według którego 1,6 mln palaczy po jej obejrzeniu podjęło próbę rzucenia nałogu, udało się to ponad 100 tys., a około 6 mln niepalących rozmawiało o konsekwencjach palenia tytoniu z przyjaciółmi i rodziną.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
24.04.2024
Dla twojego bezpieczeństwa
-
22.04.2024
Z dupy problem
-
11.04.2024
Nie ma jednej drogi z Parkinsonem
-
10.04.2024
Na co przeznaczamy 1,5% podatku?
-
05.04.2024
Zbadaj się, nie odkładaj!
-
26.03.2024
Z nosem w komórkach