logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Gdyby w Londynie było jak w Syrii
05.03.2014
Tematy: Kampanie, Wielka Brytania, Pomoc rozwojowa, Walka z przemocą

Gdyby w Londynie było jak w Syrii

Your browser does not support the video tag.


Jak dzieciństwo spędza szczęśliwe dziecko? Obchodzi urodziny, je słodycze, bawi się z rówieśnikami, gra w piłkę. Jednak w pewnym momencie coś się zmienia – na dworze słychać odgłosy wystrzałów, w domu nagle gaśnie światło, trzeba się ukrywać i uciekać, mała bohaterka spotu poznaje także żołnierzy i szpitalną rzeczywistość. Kolejnych urodzin nie uświetnia już okazały tort, dziewczynka szykuje się do zdmuchnięcia jednej, skromnej świeczki.

Akcja spotu organizacji Save the Children rozgrywa się w realiach Wielkiej Brytanii. Jednak, jak informuje hasło, "Just because it isn’t happening here, doesn’t mean it isn’t happening" ("To, że to nie dzieje się tutaj, nie znaczy, że nie dzieje się w ogóle"). Film jest apelem o pomoc finansową na działalność organizacji w Syrii, gdzie pomaga ona dzieciom dotkniętym przez tamtejszy konflikt.



Nazwa kampanii:
This is what war does to a child
Czas:
2014.3.5 - 2014.4.5
Nadawca:
Save the Children UK
Media:
Telewizja, internet
Wykonawca:
Don't Panic
Adresaci:
Osoby dorosłe
Hasło kampani:
Just because it isn't happening here, doesn't mean it isn't happening (To, że to nie dzieje się tutaj, nie znaczy, że nie dzieje się w ogóle)





06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 08.07.2025Kampanie

    Krystian, który nie miesza. Paradokument w słusznej sprawie

  • 29.06.2025Kampanie

    Prokop oddał głos… psu

  • 23.06.2025Kampanie

    Uzależnienie od ekranów w reklamie KitKat

  • 12.06.2025Kampanie

    Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?

  • 11.06.2025Kreacje / printy

    Po stronie mocy korników

  • 10.06.2025Kreacje / printy

    Dostrój się do drogi

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek