Tematy: Kreacje / printy, Kampanie, Brazylia, Komunikacja w rodzinie, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia, Organizacje pozarządowe / NGO
Gdy nie ma nic ważniejszego od nałogu
Uzależnienie sprawia, że wszystko przestaje się liczyć – wszystko, oprócz samego uzależnienia.
Twórcy brazylijskiej kampanii społecznej, by ukazać tę tragiczną prawidłowość, sięgnęli po bardzo prosty, ale czytelny i wyrazisty chwyt. Na fotografiach, przedstawiających bohaterów projektu, zasłonili wizerunki bliskich im osób odpowiednio: kreską kokainy bądź kuflem z piwem. W efekcie widz patrzy na przejmująco smutny „portret podwójny” osoby w nałogu. Kampania miała swoją premierę 20 lutego, z okazji brazylijskiej edycji Dnia Trzeźwości (National Day against Drugs and Alcoholism).


Nazwa kampanii:
Say no to drugs and alcohol
Czas:
2022.2.20
Nadawca:
Afrafep
Media:
print
Wykonawca:
Sala 10 Propaganda, Brazil
zobacz także
-
17.12.2025Kampanie
Słowa, które zostają na dłużej. Świąteczna kampania o przemocy słownej
-
16.12.2025Wydarzenia
Gdy smartfon odciąga uwagę od bliskich
-
12.12.2025Kampanie
Serialowa estetyka w służbie bezpieczeństwa drogowego
-
11.12.2025Kampanie
Zabawki z czasem się nudzą
-
09.12.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
Nakarm psa z OLX. Tysiące zwierząt czekają!
-
03.12.2025Kampanie
Edukacja Obywatelska w praktyce
