Kreacje / printy, Kampanie, Brazylia, Komunikacja w rodzinie, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia, Organizacje pozarządowe / NGO
────── 27.04.2022
Gdy nie ma nic ważniejszego od nałogu
Uzależnienie sprawia, że wszystko przestaje się liczyć – wszystko, oprócz samego uzależnienia.
Twórcy brazylijskiej kampanii społecznej, by ukazać tę tragiczną prawidłowość, sięgnęli po bardzo prosty, ale czytelny i wyrazisty chwyt. Na fotografiach, przedstawiających bohaterów projektu, zasłonili wizerunki bliskich im osób odpowiednio: kreską kokainy bądź kuflem z piwem. W efekcie widz patrzy na przejmująco smutny „portret podwójny” osoby w nałogu. Kampania miała swoją premierę 20 lutego, z okazji brazylijskiej edycji Dnia Trzeźwości (National Day against Drugs and Alcoholism).
Nazwa kampanii:
Say no to drugs and alcohol
Czas:
2022.2.20
Tematy:
Komunikacja w rodzinie, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia, Organizacje pozarządowe / NGO
Kraje:
Brazylia
Nadawca:
Afrafep
Media:
print
Wykonawca:
Sala 10 Propaganda, Brazil
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
19.11.2024
Drzewo Roku 2025 – zgłoszenia do końca listopada!
-
15.11.2024
„Moje czarne szczęście” już w sprzedaży w Biedronce
-
11.11.2024
Te kampanie społeczne dostały Effie!
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie
-
05.11.2024
Faceci nie chcą kwiatów