Kreacje / printy, Kampanie, Kanada, Ekologia i środowisko, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia, Organizacje pozarządowe / NGO
────── 16.11.2023
Gdy las się pali, pali nie tylko on
Palenie papierosów stało się poważnym problemem społecznym już w latach 80. i 90. XX wieku. I gdy sądzono, że udało się z tym w miarę uporać, kwestia powraca – choć w zupełnie innej formie, niż można się było tego spodziewać. Tylko podczas zeszłego lata w Kanadzie spłonęło 16,5 miliona hektarów lasów. Jeśli ktokolwiek (w tym niemowlęta, kobiety w ciąży i osoby starsze) przebywał wówczas na „świeżym” powietrzu, wdychał równowartość kilku papierosów dziennie. Albo więcej.
Agencja McCann Canada oddała tę zależność za pomocą nośnej a zarazem atrakcyjnej wizualnie metafory – płonący las i wydobywający się z niego dym zostały uformowane w kształcie papierosa. W myśl hasła kampanii brzmiącego: gdy las się pali, pali nie tylko on.
Nazwa kampanii:
Wildfire Smoking
Czas:
2023.10
Tematy:
Ekologia i środowisko, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia, Organizacje pozarządowe / NGO
Kraje:
Kanada
Nadawca:
The Lung Association
Media:
design
Wykonawca:
McCann Canada
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
14.03.2025
Jak śpią Polacy?
-
17.02.2025
1,5 tysiąca dzieci czeka na dom
-
11.02.2025
365 dni
-
10.02.2025
Sadyba Best Mall z innowacyjnym rozwiązaniem dla osób niewidomych i niedowidzących
-
09.02.2025
Konferencja CSR Poland 2025
-
09.02.2025
W pełnym wymiarze. PAH przeciw stereotypom