logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Gaspol jest kibicem klimatu
04.11.2009
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Gaspol jest kibicem klimatu



Firma Gaspol S.A. prowadzi ogólnopolski program na rzecz Zrównoważonego Rozwoju Społeczności Lokalnych „Gaspol kibicuje klimatowi”. Jego celem jest wzrost świadomości społeczeństwa na temat roli proekologicznych inwestycji gmin i powiatów dla ich zrównoważonego rozwoju. Pokazanie korzyści płynących z inwestycji w ekologiczne rozwiązania energetyczne ma aktywizować lokalne społeczności do podejmowania tego typu aktywności w ich regionie.

W ramach programu zostaną zorganizowane „Warsztaty Dobrego Klimatu” dla gmin, ogólnopolski konkurs na „Gminę Przyszłości”, a następnie opracowany będzie ranking „Dobrych praktyk”, prezentujący godne naśladowania działania polskich gmin na rzecz poprawy klimatu oraz rozwoju regionu i zamieszkującej go społeczności lokalnej. Podczas warsztatów dla gmin ich przedstawiciele i lokalni liderzy dowiedzą się, w jaki sposób inwestycje w proekologiczne rozwiązania energetyczne mogą wpłynąć na rozwój gminy oraz jakie są możliwości dofinansowania ekologicznych projektów.

– Innowacjom technologicznym musi towarzyszyć inwestycja w człowieka i kapitał ludzki. Rozwój regionu to rozwój zamieszkującej go społeczności. Dlatego tak ważne jest, by podejmować wszelkie działania mające na celu aktywizowanie lokalnych grup społecznych do podejmowania tego typu inwestycji – powiedział dr Andrzej Hałasiewicz, ekspert programu „Gaspol kibicuje klimatowi”, adiunkt w Instytucie Socjologii Uniwersytetu im. Mikołaja Kopernika w Toruniu.

Dla potrzeb kampanii powołana została Rada Programowa, w skład której weszli eksperci w zakresie energetyki, socjologii, pozyskiwania środków unijnych oraz wykorzystywania odnawialnych źródeł energii.
Projekt potrwa do końca 2010 roku.
M. Czerepak








17.12.2025 polecamy

Słowa, które zostają na dłużej. Świąteczna kampania o przemocy słownej


Brazylijska marka kosmetyczna O Boticário rozpoczęła swoją świąteczną kampanię filmem poruszającym temat napięć i przemocy słownej w relacjach rodzinnych. Projekt zatytułowany „Christmas Photo Album” zachęca do refleksji nad tym, jak komentarze wypowiadane w gronie najbliższych wpływają na poczucie własnej wartości i relacje w rodzinie. Inspiracją dla kampanii były wyniki badania przeprowadzonego na zlecenie marki przez firmę konsultingową On The Go. Z danych wynika, że 86 proc. badanych doświadczyło tzw. rodzinnego bullyingu, jednak tylko 17 proc. z nich rozmawia o tym problemie otwarcie. Komentarze, które ranią Film stworzony przez agencję AlmapBBDO pokazuje najczęstsze formy przemocy słownej w rodzinach. Są to przede...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kampanie

zobacz także


  • 09.12.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Nakarm psa z OLX. Tysiące zwierząt czekają!

  • 07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Stare Telefony Działają Cuda

  • 03.10.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Miniserial o cyberbezpieczeństwie od T-Mobile

  • 01.09.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    „Zatrzymaj hejt – nadawaj dobro” – kampania DHL eCommerce Polska

  • 25.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Dziewczynki Roku według TIME i LEGO. Wśród nich Polka

  • 17.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    InPost ratuje życie

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek