Celem projektu jest dostarczanie „narzędzi do myślenia”, czyli prowokowanie do zastanowienia się nad trudnymi zagadnieniami usytuowanymi na pograniczu życia społecznego i jednostkowego. Poczucie lęku, schematyczność myślenia, sposoby interpretowania rzeczywistości (zdarzeń i wydarzeń), satysfakcja i zadowolenie, wiara we własne siły itd. to niektóre tematy podejmowane w kampanii w roku 2012 jak i w latach ubiegłych. Prace kampanii były eksponowane na ulicznym bilbordzie (Szosa Chełmińska 37 w Toruniu) który jest wykorzystywany do tego celu nieprzerwanie od 1999 roku. Galeria Rusz to grupa artystyczna w składzie Joanna Górska, Rafał Góralski. Zajmują się sztuką i pokazują swoje prace w galeriach w Polsce i za granicą. Więcej o projekcie na konkurs.kampaniespołeczne.pl.
CZYTAJ TEŻ:
-
31.12.2024
Fajerwerki
-
29.12.2024
Kolor roku
-
28.12.2024
Milczenie nie jest złotem
-
23.12.2024
Plaster tu nie pomoże
-
21.12.2024
Świąteczne sweterki
-
20.12.2024
Zaklęty krąg