logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Futro jest z krwi
06.12.2010
Tematy: Kampanie, Austria, Ekologia i środowisko

Futro jest z krwi

Your browser does not support the video tag.


Kiedy ktoś próbuje przesunąć budzące nieprzyjemne odczucia zdjęcie zakrwawionej modelki, na ekranie pojawiają się kolejne ślady krwi. A to wszystko na wyświetlaczu iPada.

Interaktywny zabieg zastosowany w kampanii „Fur iPad Ad” wykorzystuje podstawowe funkcje iPada i reklamę futra. Odbiorca chce przerzucić stronę z futrzaną promocją? Nie jest to łatwe. Każde pociągnięcie palca oznacza kolejną krwawą rysę.
Akcję przygotowaną dla Association Combating Animal Factories przez wiedeńską agencję Demner, Merlicek & Bergmann promuje hasło „Blood sticks to every genuine fur” („W każdym prawdziwym futrze jest krew”).

Celem kampanii „Fur iPad Ad” było zwrócenie uwagi odbiorców na problem produkcji naturalnych futer. Aby powstało jedno niewielkie futro, jak to na iPadowej reklamie, trzeba zabić 27 lisów. Dla porównania na przeciętnej wielkości futro dla dorosłej osoby potrzeba 27 szopów, 40 soboli, 11 rysi, 55 dzikich norek, 100 szynszyli, 152 gronostai. Produkcja „wyjątkowej garderoby” stanowi jedną z najokrutniejszych form hodowli przemysłowej. Polski biznes ma w niej znaczny udział – co roku wykorzystuje życie około 600 tys. norek, 250 tys. lisów i 20 tys. szynszyli.
A.Stachowska



Nazwa kampanii:
Fur iPad Ad
Czas:
2010.12.1 - 2010.12.10
Nadawca:
VGT (Association Combating Animal Factories)
Media:
Internet
Wykonawca:
Demner, Merlicek & Bergmann (Vienna)
Adresaci:
Użytkownicy iPad-ów
Hasło kampani:
Blood sticks to every genuine fur (W każdym prawdziwym futrze jest krew)





03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 14.05.2025Wydarzenia

    Tak wygląda „Świński los” – nietypowy escape room już w Warszawie

  • 12.05.2025Kampanie

    Rak’n’Roll żąda zawieszenia kampanii prezydenckiej

  • 08.05.2025Kreacje / printy

    Za każdym motocyklistą…

  • 08.05.2025Kampanie

    „Pomyśl przed” – kampania o bezpieczeństwie na drodze

  • 04.05.2025Kampanie

    Robert Lewandowski o wykluczeniu

  • 25.04.2025Kreacje / printy

    „Ghiblification” — tym razem jako sygnał ostrzegawczy

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek