logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Fundacja Radia ZET w roku 2010
19.01.2011
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Fundacja Radia ZET w roku 2010



Miniony rok był bardzo udany dla Fundacji Radia ZET. W styczniu i lutym sfinansowała skomplikowane operacje trójki dzieci z wrodzonymi wadami serca. Wszystkie zabiegi skończyły się pomyślnie. W 2010 roku Fundacja zorganizowała ferie zimowe oraz wakacje dla 313 dzieci z rodzinnych domów dziecka i rodzin zastępczych. W marcu uratowała skandalicznie zakończoną aukcję nart Justyny Kowalczyk i przekazała 51 tys. złotych na rzecz Zachodniopomorskiego Hospicjum dla Dzieci. Od sierpnia do grudnia sześcioro kolejnych dzieci wyjechało do Monachium na operacje chorych serc.

Kampanie „Wakacje” i „Szkoła życia” organizowane w maju i wrześniu przyniosły ponad 200 tys. złotych. Pieniądze te pozwolą na sfinansowanie wypoczynku podczas ferii zimowych dla 160 dzieci z rodzinnych domów dziecka i rodzin zastępczych w 2011 roku.

Zbiórka na rzecz powodzian w maju i czerwcu przyniosła ponad milion złotych. Pieniądze zostały przekazane na pomoc indywidualną dla poszkodowanych rodzin z gmin Wilków, Limanowa i Lanckorona, stypendia naukowe dla dzieci, gmin Bieruń i Chełm Śląski oraz, za pośrednictwem Ministerstwa Finansów, do gmin Tarłów, Łubnice i Osiek.

Od października do grudnia udało się zebrać blisko 1,4 miliona złotych na rzecz dzieci z chorobami serca w ramach akcji „Serce” i „Serce po choinkę”.

Według oficjalnych danych Ministerstwa Finansów Fundacja Radia ZET znalazła się na 18. miejscu na liście organizacji pożytku publicznego, które otrzymały najwyższe kwoty w skali całego kraju z 1% należnego podatku dochodowego od osób fizycznych za rok 2009. Podatnicy przekazali na jej rzecz łącznie 2.610.193,46 zł. To ponad 27 razy więcej niż rok wcześniej.








17.12.2025 polecamy

Słowa, które zostają na dłużej. Świąteczna kampania o przemocy słownej


Brazylijska marka kosmetyczna O Boticário rozpoczęła swoją świąteczną kampanię filmem poruszającym temat napięć i przemocy słownej w relacjach rodzinnych. Projekt zatytułowany „Christmas Photo Album” zachęca do refleksji nad tym, jak komentarze wypowiadane w gronie najbliższych wpływają na poczucie własnej wartości i relacje w rodzinie. Inspiracją dla kampanii były wyniki badania przeprowadzonego na zlecenie marki przez firmę konsultingową On The Go. Z danych wynika, że 86 proc. badanych doświadczyło tzw. rodzinnego bullyingu, jednak tylko 17 proc. z nich rozmawia o tym problemie otwarcie. Komentarze, które ranią Film stworzony przez agencję AlmapBBDO pokazuje najczęstsze formy przemocy słownej w rodzinach. Są to przede...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kampanie

zobacz także


  • 09.12.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Nakarm psa z OLX. Tysiące zwierząt czekają!

  • 07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Stare Telefony Działają Cuda

  • 03.10.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Miniserial o cyberbezpieczeństwie od T-Mobile

  • 01.09.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    „Zatrzymaj hejt – nadawaj dobro” – kampania DHL eCommerce Polska

  • 25.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Dziewczynki Roku według TIME i LEGO. Wśród nich Polka

  • 17.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    InPost ratuje życie

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek