logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Polska, Ekologia i środowisko
   ──────  23.04.2008

Foliowe absurdy

Your browser does not support the video tag.


"Nie wiesz co z tym zrobić? To nie bierz!" to hasło kampanii pokazującej niepraktyczność foliówek masowo rozdawanych w sklepach i, co gorsza, masowo branych ze sklepów do domów.

Ideą kampanii nie jest zwrócenie uwagi na przyszłe konsekwencje zanieczyszczenia środowiska czy katastrofę ekologiczną, ale na pragmatyczną stronę używania plastikowych toreb. Raz zabrana ze sklepu, prawdopodobnie do niczego więcej nam nie posłuży. Plastikowe torby są niepraktyczne, nie znajdują innych zastosowań – chyba, że miałyby być one absurdalne, jak czapka lub koszulka zrobiona z folii. Zamiarem kampanii jest w prześmiewczy sposób pokazać, jak bardzo niepraktyczne są plastikowe torebki.

Hamish McLennan, Global CEO of Y&R, zwrócił uwagę na potrzebę zmian w myśleniu o konsumpcji i każdy oddział Young & Rubicam Brands zaangażował się w green marketing. Polski oddział od Wielkanocy – stworzył kartkę świąteczną w postaci baranka wielkanocnego z papieru mache, uzyskanego w 100% z przetworzonych, starych briefów zebranych w agencji.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Nie wiesz co z tym zrobić? To nie bierz!
Czas:
2008.3.1
Tematy:
Ekologia i środowisko
Kraje:
Polska
Nadawca:
Young & Rubicam
Media:
Prasa, internet
Wykonawca:
Young & Rubicam Brands
Adresaci:
Wszyscy
Hasło kampani:
Nie wiesz co z tym zrobić? To nie bierz!





polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 01.02.2023

    Dąb Fabrykant na Europejskie Drzewo Roku!


  • 31.01.2023

    Przystanek Zieleń na Mokotowie i ‎Wilanowie


  • 27.01.2023

    12 książek w 2023 roku. Iga Świątek rzuca fanom wyzwanie czytelnicze


  • 26.01.2023

    Zrób coś za nic. Zostań dawcą szpiku


  • 17.01.2023

    Dbaj o siebie


  • 16.01.2023

    Bolt przedłuża współpracę z Feminoteką


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek