logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Foliowe absurdy
23.04.2008
Tematy: Kampanie, Polska, Ekologia i środowisko

Foliowe absurdy

Your browser does not support the video tag.


"Nie wiesz co z tym zrobić? To nie bierz!" to hasło kampanii pokazującej niepraktyczność foliówek masowo rozdawanych w sklepach i, co gorsza, masowo branych ze sklepów do domów.

Ideą kampanii nie jest zwrócenie uwagi na przyszłe konsekwencje zanieczyszczenia środowiska czy katastrofę ekologiczną, ale na pragmatyczną stronę używania plastikowych toreb. Raz zabrana ze sklepu, prawdopodobnie do niczego więcej nam nie posłuży. Plastikowe torby są niepraktyczne, nie znajdują innych zastosowań – chyba, że miałyby być one absurdalne, jak czapka lub koszulka zrobiona z folii. Zamiarem kampanii jest w prześmiewczy sposób pokazać, jak bardzo niepraktyczne są plastikowe torebki.

Hamish McLennan, Global CEO of Y&R, zwrócił uwagę na potrzebę zmian w myśleniu o konsumpcji i każdy oddział Young & Rubicam Brands zaangażował się w green marketing. Polski oddział od Wielkanocy – stworzył kartkę świąteczną w postaci baranka wielkanocnego z papieru mache, uzyskanego w 100% z przetworzonych, starych briefów zebranych w agencji.



Nazwa kampanii:
Nie wiesz co z tym zrobić? To nie bierz!
Czas:
2008.3.1
Nadawca:
Young & Rubicam
Media:
Prasa, internet
Wykonawca:
Young & Rubicam Brands
Adresaci:
Wszyscy
Hasło kampani:
Nie wiesz co z tym zrobić? To nie bierz!





10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 13.11.2025Wydarzenia

    „6 7”, „brainrot” czy „skibidi”? Młodzieżowe Słowo Roku 2025

  • 07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Stare Telefony Działają Cuda

  • 03.11.2025Akcje

    Kampanie kinowe dla instytucji publicznych

  • 23.10.2025Kreacje / printy

    Tiszert. T-Search

  • 23.10.2025Kreacje / printy

    Ciche sygnały

  • 22.10.2025Kampanie

    ZWROTOMOCNI – o systemie kaucyjnym w lekkiej formie

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek