Kreacje / printy, Kampanie, Argentyna, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia, Organizacje pozarządowe / NGO
────── 18.10.2021
Flagi ostrzegawcze
Większość badaczy jest zgodna – wysoka śmiertelność na Covid jest na ogół ściśle powiązana z błędnymi decyzjami władz w danym kraju. Bagatelizowanie koronawirusa, wydawanie sprzecznych ustaw i komunikatów, chaos oraz brak prewencji stają się – i to dosłownie – sprawą życia i śmierci. Główną ideą kampanii Krzyże (Crosses) zrealizowanej na zamówienie organizacji Prensa Callejera było podniesienie świadomości na temat pandemii i ryzyka, jakie niesie ona ze sobą w wymiarze globalnym.
Nazwa kampanii:
Crosses
Czas:
2020.5.27
Kraje:
Argentyna
Nadawca:
Prensa Callejera
Media:
print
Wykonawca:
Avión de papel, Argentina
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
03.10.2024
Znamy nominowanych jubileuszowej 25. edycji Effie Awards Poland
-
03.10.2024
Noc Księgarń już 4 października. Prawie dwieście wydarzeń w 180 księgarniach
-
28.09.2024
Stracone urodziny
-
28.09.2024
#TataTeżCzyta2024 — podsumowanie kampanii
-
27.09.2024
Filary życiowe młodzieży. Wnioski z badania dla Politechniki Wrocławskiej
-
27.09.2024
25 lat Galerii Rusz