Śmierć dziecka na drodze, pociąga za sobą resztę rodziny – ta koncepcja towarzyszyła Pedestrian Council of Australia (Rada pieszych) przy tworzeniu kampanii „Kill a kid. Kill a family.” (Zabijając dziecko zabijasz rodzinę). Kampania otrzymała Złotego Lwa 2009 na festiwalu w Cannes w kategorii „Press”.
Pedestrian Council of Australia z hasłem kampanii „Slow down in school zones” (Zwolnij w okolicach szkół) apeluje do kierowców o szczególną ostrożność w okolicach szkół i placówek dla dzieci, pokazując, że konsekwencje zabicia dziecka na drodze nie kończą się na jednej śmierci, ale pociągają za sobą destrukcję całej rodziny, która już nigdy nie będzie taka sama i będzie cierpieć przez całe życie.
Kreacja stworzona przez odział Saatchi & Saatchi z Syndey przestawiona na trzech różnych plakatach pokazuje wypadek, w którym ginie dziecko, jako wypadek całej jego rodziny. Trzy reklamy przedstawiają trzy rodziny o popularnych w Australii nazwiskach – White, Smith i Ross. Można również założyć, że rodzina sprawcy wypadku i on sam też staną się ofiarą tego tragicznego zdarzenia.
M.Jeziorowska
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
25.11.2024
Nie bądź dzieckiem!
-
25.11.2024
Twój wybór
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie
-
05.11.2024
Faceci nie chcą kwiatów
-
04.11.2024
Nie chcesz trafić do tego dołka
-
31.10.2024
Poszły z dymem