Fajerwerki i rakiety używane podczas konfliktów militarnych mogą wyglądać niemal identycznie. To punkt wyjścia kampanii społecznej, zrealizowanej przez fińską agencję SEK. Na pierwszy rzut oka zdjęcie użyte w projekcie może wydawać się radosną celebracją Nowego Roku. W rzeczywistości przedstawia rakiety powietrzne nad Gazą, podkreślając wyraźny kontrast między świętem a wojną.
Fajerwerki konsumenckie są szczególnie popularne podczas sylwestra w Finlandii. Outdoorowa kampania Direworks miała na celu zachęcanie Finów do przekazania swoich budżetów na fajerwerki na UNICEF, organizatora kampanii.
txt: Dorota Chrobak
Nazwa kampanii:
Direworks
Czas:
2024.12.31
Kraje:
Finlandia
Nadawca:
UNICEF Finland
Media:
outdoor
Wykonawca:
SEK | Part of GREY, Helsinki, Finland
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
02.01.2025
40% żywności w polskich supermarketach jest pakowane w zbędny plastik
-
30.12.2024
Inicjacja alkoholowa dzieci w Polsce. Raport
-
29.12.2024
Kolor roku
-
28.12.2024
Milczenie nie jest złotem
-
27.12.2024
Święta, święta i… do kosza
-
23.12.2024
Plaster tu nie pomoże