Fajerwerki i rakiety używane podczas konfliktów militarnych mogą wyglądać niemal identycznie. To punkt wyjścia kampanii społecznej, zrealizowanej przez fińską agencję SEK. Na pierwszy rzut oka zdjęcie użyte w projekcie może wydawać się radosną celebracją Nowego Roku. W rzeczywistości przedstawia rakiety powietrzne nad Gazą, podkreślając wyraźny kontrast między świętem a wojną.
Fajerwerki konsumenckie są szczególnie popularne podczas sylwestra w Finlandii. Outdoorowa kampania Direworks miała na celu zachęcanie Finów do przekazania swoich budżetów na fajerwerki na UNICEF, organizatora kampanii.

txt: Dorota Chrobak
Nazwa kampanii:
Direworks
Czas:
2024.12.31
Nadawca:
UNICEF Finland
Media:
outdoor
Wykonawca:
SEK | Part of GREY, Helsinki, Finland
zobacz także
-
17.12.2025Kampanie
Słowa, które zostają na dłużej. Świąteczna kampania o przemocy słownej
-
16.12.2025Wydarzenia
Gdy smartfon odciąga uwagę od bliskich
-
12.12.2025Kampanie
Serialowa estetyka w służbie bezpieczeństwa drogowego
-
11.12.2025Kampanie
Zabawki z czasem się nudzą
-
09.12.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
Nakarm psa z OLX. Tysiące zwierząt czekają!
-
03.12.2025Kampanie
Edukacja Obywatelska w praktyce
