Facebook daje sygnał do oddania krwi
Wykorzystując znajomości na Facebooku, można stać się dawcą i zachęcić do tego przyjaciół, którzy zachęcą swoich znajomych, a tamci kolejnych, a kolejni następnych… Co 60 sekund ktoś potrzebuje krwi.
Powszechnie wiadomo, że brakuje krwi, a dawcy są poszukiwani. Jednak statystyki nie dają klarownych informacji, ile krwi rzeczywiście jest niezbędne do ratowania życia. Spersonalizowany przekaz ma znacznie mocniejszy wydźwięk. Jeśli sprawa dotyczy najbliższych przyjaciół, rodziny, czy znajomych, dawca znajdzie się szybciej.
Tę logikę wykorzystuje kanadyjska kampania „Blood Signal”. Strona bloodsignal.ca, łącząc się z facebookowym profilem odbiorcy, przelicza liczbę znajomych na ilość osób, którym krew jest niezbędna, ponieważ przewlekle chorują lub są ofiarami wypadków. Facebook z mocno rozbudowaną siecią użytkowników i ich znajomych daje ogromne możliwości komunikacyjne, a wykorzystanie ich w kampanii mnoży dobre efekty.
A.Stachowska
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
04.08.2022
Pracoholik pozbawia swoje otoczenie relaksu
-
20.07.2022
Bądź bezpieczny przy pracy
-
18.07.2022
Lidl Polska zachęca do powiedzenia TAK! roślinnym produktom
-
15.07.2022
Polska borówka rośnie w siłę
-
06.07.2022
Stal rdzewna
-
04.07.2022
Godność człowieka nie ma kodu pocztowego – otwarto wiejskie hospicjum na Podlasiu