logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > ENERIS edukuje uczniów z Tomaszowa
22.11.2016
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

ENERIS edukuje uczniów z Tomaszowa



Firma ENERIS Surowce przygotowała Ścieżkę Edukacji Ekologicznej, z której do końca marca 2017 r. skorzysta ponad 5500 uczniów z 11 szkół z Tomaszowa Mazowieckiego.

Ścieżka Edukacji Ekologicznej ENERIS to 9  dwustronnych tablic. Od początku listopada uczniowie mogą się dzięki nim zapoznać z najważniejszymi informacjami dotyczącymi skutków oddziaływania człowieka na środowisko. Poznają zasady sortowania odpadów, oszczędzania energii, a  także odpowiedzialnego korzystania z zasobów naturalnych. Obecnie wystawa jest wystawiona w Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 2 w Tomaszowie Mazowieckim. Żadna ze szkół nie ponosi kosztów związanych z ekspozycją Ścieżki Edukacji Ekologicznej.

Przez cały październik plansze ustawione były na Placu Tadeusza Kościuszki, gdzie tworzyły element przestrzeni miejskiej. Promocja wiedzy na temat ochrony środowiska – zarówno w  przestrzeni miejskiej jak i na terenie szkół odbywa się we współpracy z Urzędem Miasta. Tomaszów Mazowiecki jest pierwszym miastem w Polsce, w którym Ścieżka Edukacji Ekologicznej ENERIS została udostępniona szkołom. Odpowiedzią na potrzeby szkół w innych regionach Polskisą stacjonarne wersje wystawy, zlokalizowane na terenie gorzowskiego oddziału ENERIS Surowce oraz ZGOK w Balinie.

ENERIS to polska firma działająca w obszarze ochrony środowiska, specjalizująca się w budowie oraz eksploatacji infrastruktury z zakresu gospodarki wodno-ściekowej, odpadowej oraz energetyki odnawialnej. 








17.12.2025 polecamy

Słowa, które zostają na dłużej. Świąteczna kampania o przemocy słownej


Brazylijska marka kosmetyczna O Boticário rozpoczęła swoją świąteczną kampanię filmem poruszającym temat napięć i przemocy słownej w relacjach rodzinnych. Projekt zatytułowany „Christmas Photo Album” zachęca do refleksji nad tym, jak komentarze wypowiadane w gronie najbliższych wpływają na poczucie własnej wartości i relacje w rodzinie. Inspiracją dla kampanii były wyniki badania przeprowadzonego na zlecenie marki przez firmę konsultingową On The Go. Z danych wynika, że 86 proc. badanych doświadczyło tzw. rodzinnego bullyingu, jednak tylko 17 proc. z nich rozmawia o tym problemie otwarcie. Komentarze, które ranią Film stworzony przez agencję AlmapBBDO pokazuje najczęstsze formy przemocy słownej w rodzinach. Są to przede...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kampanie

zobacz także


  • 09.12.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Nakarm psa z OLX. Tysiące zwierząt czekają!

  • 07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Stare Telefony Działają Cuda

  • 03.10.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Miniserial o cyberbezpieczeństwie od T-Mobile

  • 01.09.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    „Zatrzymaj hejt – nadawaj dobro” – kampania DHL eCommerce Polska

  • 25.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Dziewczynki Roku według TIME i LEGO. Wśród nich Polka

  • 17.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    InPost ratuje życie

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek