Gigantyczne włączniki pojawiły się w kampanii o energii elektrycznej. Organizacja „We Campain” przygotowała projekt kampanii telewizyjnej propagującej ideę zmiany źródeł energii, z których czerpana jest energia elektryczna w Stanach Zjednoczonych. Koncepcja projektu przyjmuje założenie, że w perspektywie 10 lat, 100% energii wytwarzanej w USA będzie pochodzić ze źródeł odnawialnych przyjaznych środowisku. W dalszej perspektywie ma to zapobiec procesowi globalnego ocieplenia.
Kreacja spotu telewizyjnego, skierowanego do całego przekroju społeczeństwa amerykańskiego, z dość patetycznym hasłem "Together, We Can Repower America", prezentuje przedstawicieli różnych grup społecznych, którzy „przełączają” wspólnym wysiłkiem ogromne wyłączniki światła. Stąd użycie w haśle kampanii słowa Switch. Reklamy zostały wyemitowane głównie w sieci telewizji NBC.
Koncepcja współdziałania dla wspólnego dobra oraz prezentacja konkretnego celu i metod jego osiągnięcia to zapewne trafny klucz do skutecznej komunikacji z odbiorcą.
b.p.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
30.04.2024
Z „Rodziną” najlepiej wychodzi się na zdjęciach
-
29.04.2024
Broń to nie zabawka!
-
26.04.2024
Suszone świerszcze hitem sprzedaży w Carrefour
-
26.04.2024
Najpierw zadzwoń
-
25.04.2024
„Śniadanie już nie na trawie”
-
16.04.2024
Dla twojego bezpieczeństwa