Gigantyczne włączniki pojawiły się w kampanii o energii elektrycznej. Organizacja „We Campain” przygotowała projekt kampanii telewizyjnej propagującej ideę zmiany źródeł energii, z których czerpana jest energia elektryczna w Stanach Zjednoczonych. Koncepcja projektu przyjmuje założenie, że w perspektywie 10 lat, 100% energii wytwarzanej w USA będzie pochodzić ze źródeł odnawialnych przyjaznych środowisku. W dalszej perspektywie ma to zapobiec procesowi globalnego ocieplenia.
Kreacja spotu telewizyjnego, skierowanego do całego przekroju społeczeństwa amerykańskiego, z dość patetycznym hasłem "Together, We Can Repower America", prezentuje przedstawicieli różnych grup społecznych, którzy „przełączają” wspólnym wysiłkiem ogromne wyłączniki światła. Stąd użycie w haśle kampanii słowa Switch. Reklamy zostały wyemitowane głównie w sieci telewizji NBC.
Koncepcja współdziałania dla wspólnego dobra oraz prezentacja konkretnego celu i metod jego osiągnięcia to zapewne trafny klucz do skutecznej komunikacji z odbiorcą.
b.p.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
22.03.2023
Dąb Fabrykant zwycięzcą konkursu Europejskie Drzewo Roku 2023!
-
15.03.2023
Superkomputer od Funduszu Żubra widzi, słyszy i rozumie dzikie zwierzęta
-
13.03.2023
Brak towaru w magazynie
-
10.03.2023
Rumia oddaje głos śmieciom
-
08.03.2023
Z okazji Dnia Kobiet — start kampanii „Okres w moim życiu”
-
03.03.2023
Dove rozpoczyna kampanię społeczną Detox FEEDu